//
کدخبر: ۱۷۲۴۶۶ //

ماشین‌سازی ۰_۲ تراکتورسازی؛ گام بلند تراکتور برای صدرنشینی

شاگردان لیکنز در ادامه روند خوب خود، با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در دربی تبریز موفق شدند ماشین‌سازی را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهند.

ماشین‌سازی 0_2 تراکتورسازی؛ گام بلند تراکتور برای صدرنشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

 از ساعت 15:00 امروز تیم‌‎های ماشین‌سازی و تراکتورسازی دربی شهر تبریز را در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار کردند. بر خلاف انتظار، این دیدار با استقبال هواداران رو به رو نشد و اکثر سکوهای استادیوم خالی از تماشاگر بود.

دو تیم با نفرات زیر بازی را آغاز کردند:

ماشین‌سازی

دخسوس، صادق رضانیا، اهل شاخه، کنعانی زادگان، خالقی فر، فرید کریمی، احمد مهدی زاده، علوان زاده، سالاروند، زنده روح، سعید مهری

تراکتورسازی

فروزان، طیبی، شجاعی، مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، سوگیتا، حاج صفی، استوک، سلیمی،  اکبر ایمانی

بازی در دقایق ابتدایی با حملات ماشین‌سازی همراه بود و شاگردان مهاجری در یکی دو موقعیت شانس باز کردن دروازه تراکتورسازی را داشتند که نتوانستند بهره لازم را ببرند. پس از فشار اولیه ماشین‌سازی، شاگردان لیکنز نبض بازی را در دست گرفتند و حملات خود را به حریف تحمیل کردند تا این که در دقیقه 24  موفق شد گل اول بازی را وارد دروازه دخسوس کند. در ادامه حملات تی‌تی‌ها برای گلزنی بی‌‎ثمر بود و نیمه نخست با پیروزی 1 بر 0 تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات سنگین تراکتورسازی آغاز شد و تنها پنج دقیقه از آغاز بازی در این نیمه گذشته بود که آنتونی استوکس آقای گل لیگ توانست روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر گل دوم را  به ثمر برساند. شاگردان لیکنز پس از این گل باز هم میل به گلزنی داشتند و حملات خود را ادامه دادند اما از فرصت‌هایی که داشتند درست استفاده نکردند و دخسوس هم چندین بار دروازه ماشین‌سازی را نجات داد تا در نهایت دربی تبریز با پیروزی 2 بر 0 تراکتورسازی به پایان برسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان