//
کدخبر: ۱۷۱۸۹۷ //

همسر ایرانی ستاره خارجی استقلال: جی‌لوید زنده است + عکس

همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل، هافبک فقید استقلال تهران در تازه‌ترین صحبت‌هایش، افشاگری جنجالی در مورد فوت کردن ساختگی ساموئل بیان کرده است.

همسر ایرانی ستاره خارجی استقلال: جی‌لوید زنده است + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

جی‌لوید ساموئل هافبک فقید استقلال تهران که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را هم در کارنامه خودش داشت، بعد از حضوری موفق در جمع آبی‌پوشان، فصل آخر فوتبال خودش در ایران را در تیم پیکان گذراند.

ساموئل بعد از خداحافظی از فوتبال، به کشور انگلیس رفت تا زندگی خود را در کشورش دنبال کند. اما چندماه پیش خبر تلخی از ساموئل به سرعت در فضای مجازی پخش شد که روح اهالی فوتبال را آزرده خاطر کرد. خبر مرگ جی‌لوید باعث شد تا تمام هم‌بازیانش در فوتبال ایران از این حادثه متاثر شوند و نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند.

-438367

 

 

هلیا سهیمی همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل که بعد از خبر مرگ این بازیکن، از بودنش با ساموئل پرده برداری کرده بود، از احتمال زنده بودن همسرش خبر داد و دلایل آن را ذکر کرد. خانم سهیمی در این ارتباط گفت: در این نه ماه روزهای بسیار سختی را گذرانده‌ایم. کارشکنی‌ها نشان می‌دهد جی‌لوید هنوز زنده است.

این دلیل کمی است که اجازه نمی‌دهند نمونه DNA ساموئل مورد آزمایش قرار بگیرد؟ رفتارهایشان و ممانعتی که از درخواست‌های ما برای آزمایش می‌کنند نشان دهنده شرایط غیر عادی در مورد مرگ جی‌لوید است. من حتی چند تار موی ساموئل را هنوز نگه داشته‌ام. بر همین اساس تکه‌ای هم که از جسد ساموئل برداشتیم را قصد داریم با موهای جی‌لوید مطابقت DNA دهیم تا اگر این آزمایش مطابقت داشت بتوانیم این اتفاق را باور کنیم.

من هنوز هم می‌گویم جی‌لوید زنده است. باید دقیقاً مشخص شود که آن جسد متعلق به ساموئل بوده است یا در واقع یک صحنه‌سازی زشت در مورد جسد ناشناس صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان