//
کدخبر: ۱۷۱۴۷۵ //

تهدید جدی باشگاه استقلال از سوی مدیر عامل ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: فوتبال عراق شباهت زیادی به فوتبال ما دارد و الزورا تیم سخت‌کوشی است.

تهدید جدی باشگاه استقلال از سوی مدیر عامل ذوب آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری در مورد دیدار روز دوشنبه ذوب‌آهن با الزرای عراق اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که با همت بازیکنان و درایت منصوریان و حمایت مجموعه ذوب‌آهن، توانستیم برای چهارمین سال متوالی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی افزود: شاید به نظر نرسد اما گروه‌مان فوق‌العاده سخت است حریف عراقی هم یک تیم سخت‌کوش است شما دیدید که در جام ملت‌ها تیم ملی عراق ایران را زیر فشار قرار داد و حتی در دقایق آخر می‌توانست تیم ملی ما را شکست دهد فوتبال عراق شبیه فوتبال ما است و بازی فوق‌العاده سخت کوشی بازیکنان مقابل الزرا داریم که امیدواریم با سختی بازیکنان و درایت منصوریان اولین گام را در آسیا محکم برداریم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد این تیم در لیگ برتر ایران افت کرده است، اظهار داشت: ما در پنج سال چرخه فوق‌العاده‌ داشتیم هر سال هم مربیان‌مان تغییر کرده‌اند بنابراین طبیعی است که دچار چالش هم شویم. بسیاری از تیم‌های بزرگ هم چنین شرایطی برایشان پیش می‌آید فصل گذشته هم سپاهان هم دچار افت شد اما دیدید که در این فصل به لیگ برگشته است و الان دوباره جزو مدعیان است. برای هر تیمی چنین وضعیتی ممکن است پیش بیاید.

وی افزود: اینکه چرا ما در لیگ مثل آسیا خوب نتوانسته‌ایم پیروز باشیم باید بر روی آن کار کارشناسی و عوامل آن مشخص شود که نتایجش در کوتاه‌مدت مشخص نمی‌شو ما دچار افت شده‌ایم و آن را کتمان نمی‌کنیم اما هنوز هم دو بازی کمتر از حریفان داریم و می‌توانیم خود را به رده‌ای بالاتر جدول برسانیم.

آذری در مورد کنار گذاشته شدنش از هیأت مدیره باشگاه گفت: باید این مسئله را از تصمیم‌گیرندگان بپرسید برای من مهم نیست زیرا خود را سرباز ذوب‌آهن می‌دانم و هر تصمیمی که مجمع و هیأت مدیره باشگاه بگیرند به آن احترام می‌گذارم در سال ۱۳۶۰ با ذوب‌آهن قهرمانان نوجوانان ایران شدم پس با همین باشگاه ذوب‌آهن قهرمان ملی و سپس قهرمان آسیا شدم. مربی بودم و اکنون مدیر باشگاه هستم. در ذوب‌آهن پاروکش هم بوده‌ام. فصل گذشته که برف آمد پارو به دست گرفتم و برف پارو کردم در کسوت مدیرعاملی هم تا هر وقت من را قبول کنند انجام وظیفه خواهم کرد برای من عضویت در هیأت مدیره باشگاه مهم نیست مهم خدمت است که با تمام وجود برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنم.

وی در مورد برگشت خوردن آخرین چک باشگاه استقلال برای انتقال تبریزی گفت: بله چک ۳۰۰ میلیون تومانی برگشت خورده و ما در تلاش هستیم در آخرین روزهای سال این پول را بگیریم. همانطور که تا ریال آخر از پرسپولیس پول باشگاه را گرفتم از استقلال هم تا ریال آخر طلب باشگاه ذوب‌آهن را می‌گیرم زیرا ما اینجا هستم تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کنم و به قول حضرت علی (ع) حق گرفتنی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد وضعیت پرداخت سازمان لیگ به این باشگاه گفت: روز گذشته من به سازمان لیگ رفتم و حساب و کتاب‌هایی را به ما دادند که در یکی دو مسئله ابهام وجود داشت اول بحث مالیات ارزش افزوده بود که یک بار سازمان لیگ دارد از ما کم می‌کند و یک بار هم خودمان در باشگاه آن را پرداخت کرده‌ایم و یک مورد حق عضویت ۶۰۰ میلیون تومانی است. در این دو مورد ابهامی وجود دارد که مسئولان مالی باشگاه قطعاً آن را با سازمان لیگ رفع خواهند کرد. اما طبق این گزارش مالی که به ما داده شد حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد داشته‌ایم که با توجه به این گزارش مالی یک میلیارد تومان هم بدهکار شده‌ایم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان