//
کدخبر: ۱۷۱۲۱۶ //

ستاره استقلال، خرید جدید برانکو را راه انداخت

ماریو بودیمیر در روزی که منشا برای استقلال گل زد نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و نشانه‌هایی از بیداری را در بازی‌اش نشان داد.

ستاره استقلال، خرید جدید برانکو را راه انداخت
به گزارش فرتاک نیوز،

ماریو بودیمیر در روزی که منشا برای استقلال گل زد نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و نشانه‌هایی از بیداری را در بازی‌اش نشان داد. بودیمیر در دیدار نفت آبادان مطابق پیش‌بینی در ترکیب اصلی بازی کرد و کنار علیپور یک زوج موفق را در خط حمله سرخ‌ها ساخت. ماریو در نیمه اول پاس گل داد و یک بار هم با شوتی دیدنی دروازه حریف را تهدید کرد که دریس این موقعیت را از سرخ‌ها گرفت.

در نیمه دوم درخشش بودیمیر ادامه یافت و مهمترین نکته‌ای که در بازی‌اش به چشم آمد میزان همکاری‌اش در کارهای ترکیبی و هماهنگی‌اش با علیپور بود. البته این مهاجم کروات نتوانست همکاری دو طرفه با علیپور را به تبدیل به گل دوم کند و در زمان پاس عرضی علیپور یک قدم کم آورد تا دروازه خالی حریف را باز کند.

در ادامه البته بودیمیر بازی خوبش را با یک گل زیبا و تا حدودی انفرادی تکمیل کرد و گلش را هم به ثمر رساند اما مشخص نشد داور به چه دلیلی این گل را مردود اعلام کرده است. با این نمایش بعید نیست بودیمیر بازی بعد هم در ترکیب اصلی پرسپولیس باشد و زوجش با علیپور کامل‌تر و هماهنگ‌تر شود.

بودیمیر بعد از بازی با نفت آبادان در مورد انتقاداتی که از او می‌شود گفت: «به هر حال همه از من انتظارات مختلفی دارند اما من تازه وارد فوتبال ایران شده‌ام و روند خودم را ادامه می‌دهم. هفته آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم.» مدل بازی بویدیمر به گونه‌ای نیست که چندان تماشاگرپسند باشد اما شاید اگر گل هم نزند با تاثیرگذاری در گل‌ها میزان انتقادات از او کاسته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان