//
کدخبر: ۱۷۰۹۴۵ //

استقلالِ مدل ۲۰۱۹؛ نظم زیبای آلمانی در چینش الماس‌های آفریقایی

استقلال با ارائۀ یک بازی منظم و حساب شده نوید روزهای خوشی را به هواداران خود داد.

استقلالِ مدل 2019؛ نظم زیبای آلمانی در چینش الماس‌های آفریقایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرید شفر سرانجام توانسته تفکر آلمانی - کامرونی خود را بر پیکرۀ استقلال تهران در قلب فوتبال ایران تزریق کند. تفکری که بر گرفته از نظم فوتبال آلمان و قدرت و جسارت آفریقایی می‌باشد. شفر برای طرح‌ریزی این برنامه احتیاج به ابزاری داشت که سرانجام در نقل‌وانتقالات زمستانی به آن دست پیدا کرد.

بی‌جا نبود که شفر بعد از جذب گادوین منشا از پرسپولیس عنوان کرد ستارۀ نیجریه‌ای همان بازیکنی است که او برای برنامه‌های هجومیِ خود احتیاج دارد. بسیاری این حرف شفر را طعنه به برانکو دانستند اما تنها با گذشت 5 هفته از نیم فصل دوم مشخص شد شفر دقیقاً به بازیکنی با قدرت و جسارت منشا احتیاج داشته است.

از طرفی دیگر و بعد از گذشت مدت زمان کمی از حضور آیاندا پاتوسی و منشا در کنار یکدیگر، این دو بازیکن به هماهنگی عجیب و قابل تاملی با یکدیگر دست یافته‌اند و کارهای تاکتیکی شفر را به خوبی در زمین به اجرا در می‌آورند. اسماعیل گونکالوس هم حتی با شرایط نامطلوب از نظر بدنی، از نظر روانی در وضعیتی بسیار مناسب قرار گرفته که این اتفاق هم به آنالیز فوق‌العدۀ شفر از ایسما بر می‌گردد.

جذب سیاه چهره‌های نیم فصل دوم آن قدر برای استقلال خوش‌یمن بوده که این سه بازیکن در هر دیدار استقلال یا گلی را به ثمر می‌رسانند و یا پاس گل می‌دهند. در نحوۀ بازی استقلال تهران تفکر منظم آلمانیِ شفر با بهره‌گیری از تجربۀ حضورش در تیم ملی کامرون باعث چینش زیبای ستاره‌های آفریقایی در ترکیب آبی‌پوشان شده و نتیجۀ آن نتایج درخشان و بازی باکیفیت این تیم پرطرفدار است.

با این روند باید استقلال را از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی و رقیبی بزرگ برای تیم‌های مدعی دانست. استقلال در دیدار با فولاد خوزستان کاملاً نشان داد هر آنچه را که یک تیم باید برای کسب پیروزی و دست‌یابی به موفقیت در اختیار داشته باشد را داراست و به راحتی می‌تواند هر تیمی را با مجازاتی بزرگ روبر نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان