//
کدخبر: ۱۷۰۱۶۰ //

ستاره‌های مغضوب برانکو بازهم داداش شدند + عکس

حضور همزمان ستاره‌های مغضوب برانکو در قطر باعث شده روابط صمیمانۀ آن‌ها بازهم از سر گرفته شود.

ستاره‌های مغضوب برانکو بازهم داداش شدند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی طارمی و رامین رضاییان دو ستاره‌ای هستند که در این سال‌ها کم درگیر حواشی نبوده‌اند. این دو روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری کردند. از گل‌زنی در دربی معروف‌ای که چهار بر دو به سود قرمزها به پایان رسید تا قهرمانی در لیگ برتر و پنالتی به یاد ماندنی که به سپاهان زدند.

رابطۀ این دو بازیکن فقط در  مستطیل سبز خلاصه نمی‌شد و از همان ابتدا خیلی زود به دوست صمیمی تبدیل شدند. دوستی و رفاقت آن‌ها به محبوبیتشان در پرسپولیس لطمه هم زد. جدایی ناگهانیشان و پیوستن به ریزه‌اسپور و پشیمان شدنشان هم داستانی بود که فقط از  این دو بازیکن بر می‌آمد.

پس از اتفاقاتی که در تمرین سرخ‌پوشان افتاد و برانکو روی نام رضاییان خط قرمز کشید راه این دو از هم جدا شد و طولی نکشید که طارمی هم راه او را رفت و به الغرافه پیوست. رامین که تصمیم گرفت فوتبال خود را در اروپا دنبال کند، زیاد در لیگ بلژیک موفق نبود و بعد جدایی از اوستنده مدتی هم بدون تیم ماند تا اینکه به الشحانیه پیوست تا با مهدی طارمی بازهم در یک شهر زندگی کند.

-19027.jpg

مهدی طارمی_رامین رضاییان در قطر

بعد از دو سال دوری اکنون دو ستارۀ مغضوب برانکو بازهم در کنار هم مدت زمان زیادی را می‌گذرانند و در اکثر مواقع این دو بازیکن کنار هم دیده می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان