//
کدخبر: ۱۶۶۲۷۶ //

ستاره هایی که بخاطر اقتدار برانکو از پرسپولیس جدا شدند

برانکو در این سال ها نشان داد که رفت و آمد ستاره ها خللی در روند تیمش ایجاد نمی کند. او در این چهار فصل حداقل یک تیم یازده نفره از ستاره هایش را از دست داده است.

ستاره هایی که بخاطر اقتدار برانکو از پرسپولیس جدا شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

منشا آخرین ستاره ای است که از پرسپولیس جدا شد. برانکو ولی در این سال ها تیمی ساخته که جدایی بازیکنی نتوانسته به آن ضربه بزند. در چهار فصل حضور پروفسور روی نیمکت پرسپولیس، ستاره های زیادی از این تیم رفتند ولی پرسپولیس آسیب جدی از نبود هیچ کدا م شان ندید و در همه فصول مدعی اصلی قهرمان بود. جالب است که اتفاقا بیشترین ستاره های جدا شده پرسپولیس هم در خطوط تهاجمی بودند ولی تیم تحت هدایت برانکو همواره جزو بالانشینان جدول گلزنان بوده است.

در اولین فصل نقل وانتقالات برانکو، این مربی پرسپولیس را زیر و رو کرد و حسابی تیمش را عوض کرد. برانکو خیلی زود رضایت به جدایی خانزاده، سوشا مکانی و بنگر داد. در ادامه با افت پیام صادقیان، این ستاره را هم به سمت درب خروجی باشگاه فرستاد. کاری که بعدها با محسن مسلمان کرد و بی نظمی ها و حواشی های مهندس امانش را برید و او را هم مثل رامین رضاییان از تیمش کنار گذاشت. برانکو، صادق محرمی را به خاطر پیشرفت از دست داد و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت. وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم در پنجره بسته دست برانکو را در پوست گردو گذاشتند و رفتند. حالا منشا هم با رضایت خود سرمربی پرسپولیس جدا شد تا یک تیم یازده نفره پر از ستاره را پرسپولیس در این چهار فصل از دست داده باشد. با جدا شدن ده بازیکن قبلی که پرسپولیس خم به ابرو نیاورد و حتی تا فینال آسیا هم رسید تا پروفسور نشان دهد بالاتر از همه این ستاره ها، ستاره پرسپولیس خود اوست.

البته بازیکنان خوبی که در این سال ها از پرسپولیس رفتند به همین یازده نفر خلاصه نمی شود. از محمد نوری و محمد عباس زاده تا رضا نورمحمدی و فرناندو گابریل هم از پرسپولیس جدا شدند. همچنین مهرداد کفشگری، بنگستون، نریمان جهان و حتی مقاطعی هم سروش رفیعی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم پرسپولیس برانکو را ترک کرده بودند. اتفاقی که پرسپولیسی ها را امیدوار می کند که با جدایی منشا هم خطری تیم شان را تهدید نکند.

میتوان به عبارتی از جدا شده های پرسپولیس یک تیم ساخت: سوشا مکانی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، صادق محرمی، رامین رضاییان، پیام صادقیان، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی طارمی و گادوین منشا

خیلی از این ستاره ها که مغضوب سرمربی کروات بودند بخاطر اینکه اقدار برانکو حفظ شود جدا شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان