//
کدخبر: ۱۳۷۱۲۳ //

نظر جنجالی و نابود کننده برانکو درباره فوق ستارگان جدا شده سرخپوشان

برانکو ایوانکوویچ نظر نهایی خود را درباره 4 فوق ستاره جدا شده این تیم بیان نمود.

نظر جنجالی و نابود کننده برانکو درباره فوق ستارگان جدا شده سرخپوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

 برانکو ایوانکوویچ بیش از 3 فصل است که هدایت تیم پرحاشیه و پرطرفدار پرسپولیس تهران را برعهده گرفته و توانسته با اقتدار و قدرت رهبری خود این تیم را در مسیر درست و کسب افتخار قرار دهد. اقتدار برانکو در طول این چند سال باعث جدایی برخی از بازیکنان حاشیه ساز و جنجالی شده است. بازیکنانی نظیر رامین رضائیان، محسن مسلمان، پیام صادقیان و مهدی طارمی.

در روزها و هفته های اخیر شایعات بازگشت برخی از این ستارگان از جمله طارمی و رضائیان به پرسپولیس بسیار بر سر زبان ها بوده و حتی برخی اوقات نیز از بازگشت صادقیان و مسلمان حرف به میان آمده است. حال برانکو ایوانکوویچ نظر نهایی و قطعی خود را درباره این 4 فوق ستاره حاشیه ای اعلام کرد تا به نوعی آبی پاکی را بر روی دست این بازیکنان و هوادارانشان بریزد.

برانکو با قاطعیت اعلام داشته تا مادامی که او در پرسپولیس حضور دارد هیچ کدام از این بازیکنان به این تیم باز نخواهند گشت و هیچ گاه در حضور او این 4 نفر پیراهن پرسپولیس را بر تن نخواهند کرد. این صحبت های مرد کروات باز هم نشان از اقتدار و اهمیت به نظمی است که او توانسته تا کنون پرسپولیس را با آن در مسیر کسب موفقیت قرار دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان