//
کدخبر: ۱۶۵۷۹۲ //

پرسپولیس ۲_۰ پدیده؛ پیروزی با طعم صدرنشینی

پرسپولیس با پیروزی برابر پدیده به صدر جدول صعود کرد.

پرسپولیس 2_0 پدیده؛ پیروزی با طعم صدرنشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در چارچوب هفتۀ شانزدهم لیگ برتر ایران از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود.

ترکیب دو تیم:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور.

پدیده مشهد: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری

با توجه به توقف سپاهان در بازی روز گذشته دوتیم با انگیزه فروان برای رسیدن به صدر جدول وارد میدان شدند. ابتدای مسابقه پدیده بازی بهتری ارائه کرد اما رفته رفته پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت. در دقیقۀ 23 دفاع پدیده روی شایان مصلح در محوطۀ جریمه خطا کرد و داور پنالتی گرفت تا علی علیپور گل اول را به ثمر برساند. 8 دقیقۀ بعد سیامک نعمتی با یک شوت دیدنی اختلاف را به دو گل افزایش داد تا شاگردان برانکو با پیروزی دو بر صفر به رختکن بروند.

پدیده مشهد 45 دقیقۀ دوم برای جبران گل‌های خورده وارد میدان شد و سرخ‌پوشان هم در ضد حملات به دنبال گل سوم بودند اما نتیجه‌ای حاصل نشد تا در نهایت این مسابقه با دو گل به سود قرمزهای پایتخت خاتمه یابد. پرسپولیس با کسب این سه امتیاز با 34 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان