//
کدخبر: ۱۶۵۷۱۵ //

لشکرکشی یحیی به تهران برای تسخیر قلعه ژنرال

مشهدی‌ها برای گرفتن انتقام و رسیدن به صدر جدول به تهران سفر کرده‌اند.

لشکرکشی یحیی به تهران برای تسخیر قلعه ژنرال
به گزارش فرتاک نیوز،

 هنوز تنور بازی‌های لیگ داغ نشده حساس‌ترین بازی فصل برای شاگردان یحیی گل‌محمدی فرا رسیده است.

دو تیم پرسپولیس و پدیده در حالی از ساعت 17:00 امروز رو در روی هم قرار می‌گیرند که این بازی می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی داشته باشد.

تیم فوتبال پدیده با بهره‌گیری از مربی باهوشی چون یحیی گل‌محمدی  توانست به شگفتی‌ساز نیم‌فصل نخست تبدیل شود و خود را در قدوقواره یک مدعی قهرمانی نشان دهد.

سرخ‌پوشان شهر مشهد پس از کش‌وقوس‌هایی که برسر مسائل مالی داشتند این روزها با تغییر مالکیت به ثبات خوبی دست یافته‌اند و با انگیزه فراوان به دیدار پسران برانکو خواهند رفت.

میلاد فراهانی و بهنام برزای دو خرید زمستانی این تیم محسوب می‌شوند البته آن‌ها جواهری چون محمدرضا خلعتبری را خیلی راحت از دست دادند.

امین قاسمی‌نژاد، زهردار ترین بازیکن پدیده به‌حساب می‌آید، این مهاجم بلند قامت در نیم‌فصل نخست لیگ شش بار توپ را از خط دروازه حریفان عبور داد که اکثر آن‌ها در دقایق پایانی بازی و از روی ضربات سر  به ثمر رسید.

مشهدی‌ها به این دیدار از جنبه انتقام گرفتن هم نگاه می‌کنند چرا که یکی از دو شکست این تیم تا به این‌جای بازی‌ها مقابل همین پرسپولیس در هفته اول لیگ رقم خورده است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در اکثر بازی‌های نیم‌فصل در صدرجدول جای گرفته بودند با برتری در این بازی می‌توانند به جایگاه خود بازگردند و  گام بلندی برای قهرمانی بردارند.

-589903.jpg

جدول لیگ برتر ایران

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان