//
کدخبر: ۱۶۵۴۷۸ //
جنگ 12 بازیکن استقلال برای 5 جای خالی!

آبی ها پرمهره ترین تیم لیگ برتر در خط آتش

با اضافه شدن گادوین منشا به خط حمله استقلال این تیم شرایط عجیبی را در بخش تهاجمی خود تجربه می کند و بی تردید در این بخش پرمهره ترین تیم لیگ برتر خواهد بود.

 آبی ها پرمهره ترین تیم لیگ برتر در خط آتش
به گزارش فرتاک نیوز،

 با خرید گادوین منشا فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات به پایان رسید، بازیکنی که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت اما در نهایت در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم برانکو ترجیح داد  نام او را در لیست مازاد تیمش قرار بدهد تا ماریو بودیمیر کروات را از باشگاه دیناموزاگرب جذب کند.

اما شفر اعتقاد ویژه ای به منشا دارد و حتی بعد از تجربه اولین دربی تهران که به شکست یک بر صفر تیمش منجر شد به تمجید از مهاجم حریف پرداخت و بلافاصله بعد از جدایی او از پرسپولیس درخواست جذب این مهاجم نیجریه ای را صادر کرد و مدیران استقلال امروز موفق شدند با او قرارداد یک سال و نیمه امضا کنند.

منشا بی تردید جذاب ترین خرید استقلال در نیم فصل است اما با حضور او یک سوال مهم پیش می آید، اینکه شفر چطور می خواهد از این تعداد بازیکن تهاجمی در طول نیم فصل دوم استفاده کند تا هم تیمش نتیجه بگیرد و هم استعدادهای جوان استقلال بتوانند به اندازه کافی فرصت بازی کردن پیدا کنند.

آنچه مسلم است سیستم استقلال در نیم فصل دوم 3-3-4 خواهد بود، با یک هافبک دفاعی و دو هافبک تهاجمی پشت سه مهاجم که اگر فرض کنیم شفر هر 5 بازیکن جلوی زمین خود را از بازیکنان تهاجمی تیمش استفاده کند، از بین 12 بازیکن تنها به 5 نفر در هر بازی فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی می رسد.

منشا در کنار فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح الله باقری، مهدی قائدی، سجاد آقایی، الهیار صیادمنش، رضا آذری، محسن کریمی، داریوش شجاعیان، اسماعیل گونسالوس و آیاندا پاتوسی 12 بازیکن تهاجمی ترکیب استقلال را تشکیل می دهد که شفر از بین آنها حداکثر می تواند به 5 بازیکن همزمان در ترکیب تیمش بازی بدهد.

البته در مورد تصمیم شفر یک بحث خیلی مهم باقی می ماند و آن هم این است که استقلال خود را برای سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند و طبیعی است سرمربی استقلال برای صعود از این گروه نیاز به بازیکنان پرتعدادی دارد تا بتوانند تاکتیک های مختلف را اجرا کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان