//
کدخبر: ۱۶۴۸۰۳ //

اعلام رسمی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بعد از اتمام لیگ

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شده اما معرفی آن به بعد از اتمام لیگ برتر موکول شده است.

اعلام رسمی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بعد از اتمام لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

 جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال به ریاست محمدحسن انصاری‌فر و با حضور داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال، وحید شمسایی، میرشاد ماجدی، بهرام رضائیان، محمدحسین علیزاده، شهاب‌الدین سفال‌منش و پریا شهریاری برگزار شد.

انصاری‌فر که در جلسه امروز به عنوان سخنگوی کمیته فنی انتخاب شد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان توضیح داد: بعد از بررسی‌هایی که امروز با حضور اعضای کمیته فنی داشتیم، سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شد اما با توجه به اینکه او هدایت یکی از تیم‌های لیگ برتری را برعهده دارد، تا پایان مسابقات لیگ، نامش را اعلام نخواهیم کرد تا خدایی ناکرده از این طریق لطمه‌ای به آن باشگاه وارد نشود.

رئیس کمیته فنی همچنین از بررسی‌ها برای انتخاب مدیرفنی تیم ملی بانوان خبر داد و افزود: چند گزینه برای مدیرفنی تیم ملی داریم و احتمالاً یک آقا، این عنوان را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، با توجه به اعلام سخنگوی کمیته فنی مبنی بر انتخاب سرمربی یک تیم لیگ برتری برای هدایت تیم ملی و با توجه به حضور چهار تیم در مرحله پلی‌آف این مسابقات، سرمربی جدید، یکی از نام‌های شهناز یاری (سرمربی نامی‌نو اصفهان)، زیور بابایی (سرمربی حفاری اهواز)، عاطفه رضایی (سرمربی مس رفسنجان) و سعیده ایرانمنش (دختران کویر کرمان) خواهد بود.

از بین این چهار گزینه، احتمالاً شانس شهناز یاری که سابقه هدایت تیم ملی جوانان را داشته و زیور بابایی که امسال با تیمش بهترین نتایج را گرفته از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان