//
کدخبر: ۹۳۳۸۷ //

نگاه ۵۰ درصدی کی‌روش به لیگ برتر

سرمربی تیم ملی در لیست 35 نفره اش برای تیم ملی 18 نفر را از جمع بازیکنان شاغل در لیگ برتر انتخاب کرده است.

 نگاه 50 درصدی کی‌روش به لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

در فهرست 35 نفره تیم ملی که توسط کی روش اعلام شده نام 18 بازیکن شاغل در لیگ برتر دیده می شود. کی روش از 4 دروازه بان تنها امیر عابدزاده را از لیگ پرتغال به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. در خط دفاعی هم نام 13 بازیکن دیده می شود که 3 نفر از آنها در اروپا و یک نفر در لیگ قطر توپ می زند. استیون بیت آشور، رامین رضائیان، میلاد محمدی و مرتضی پورعلی گنجی مدافعان انتخابی کی روش از هستند که در این بین دعوت دوباره از بیت آشور سورپرایز کی روش در خط دفاع بوده است.

اما در خط میانی تعادل برقرار است و 6 نفر از لیگ برتر و 6 نفر از بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی انتخاب شده اند. در خط حمله نیز هیچ کدام از بازیکنان لیگ برتری سلیقه کی روش نبوده اند و سرمربی تیم ملی ترجیح داده 6 مهاجم را خارج از لیگ برتر بهاردوی تیم ملی فرا بخواند.

در مجموع کی روش 18 بازیکن لیگ برتری را انتخاب کرده که استقلال با 7 بازیکن، پرسپولیس 4 بازیکن، سپاهان و سایپا 2 بازیکن و فولاد و ذوب آهن و پدیده با 1 بازیکن در این لیست سهیم هستند. اما اینکه از این جمع چند بازیکن می توانند مسافر نهایی روسیه شوند، سوالی است که در نهایت کی روش به آن پاسخ خواهد داد. هرچند در این لیست، نگاه 50 درصدی کی روش نسبت به بازیکنان لیگ برتر و بازیکنان شاغل در اروپا و قطر رعایت شده اما به نظر می رسد این جمع 18 نفره دچار ریزش شود چرا که به نظر می رسد کی روش کاندیداهای اصلی خط خوردن و رسیدن به فهرست 23 نفره را از میان بازیکنان لیگ برتری انتخاب کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان