//
کدخبر: ۱۶۲۶۸۷ //

نقطه ضعف تیم ملی مشخص شد

شاهرخ بیانی در خصوص نقاط ضعف تیم ملی ما گفت: متاسفانه باید بگویم بعد از گذشت ۴ بازی هنوز در دفاع وسط دچار ضعف هستیم.

 نقطه ضعف تیم ملی مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاهرخ بیانی در خصوص تقابل ایران و چین در روز پنج شنبه هفته جاری گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، بازی به بازی بهتر شده ایم. خط حمله و هافبک خوبی داریم و توانسته ایم در چهار بازی ۹ گل به ثمر برسانیم و این یک امتیاز مثبت برای تیم ملی ما است. بنابراین اعتقاد دارم شرایط تیم ما به مراتب بهتر از چین است اما امیدوارم بدشانس نباشیم و بر اثر اتفاقات غیر فوتبالی بازی را به حریف واگذار نکنیم.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست و تیم ما کارهای بزرگی می تواند انجام دهد. همانطور که در جام جهانی هم عملکرد قابل قبولی داشت و اعتقاد دارم اگر بتوانیم چین را شکست دهیم یکی از فینالیست های جام ملت های آسیای این دوره خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در تیم ما اشکان دژاگه، جهانبخش، شرایط خوبی دارند. البته دیگر بازیکنان هم نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده و حالا تیم ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار ایده آلی است و می تواند بعد از ۴۳ سال جام را بالای سر ببرد.

وی تاکید کرد: تیم ملی کشور ما نیمکت خوبی دارد و همانند گذشته فرق بازیکنان فیکس با نیمکت نشین ۱۰۰ به ۵۰ نیست بلکه همه در شرایط یکسانی به سر می برند و کادر فنی نگران تعویض هایش نخواهد بود.

شاهرخ بیانی در خصوص نقاط ضعف تیم ملی ما گفت: متاسفانه باید بگویم بعد از گذشت ۴ بازی هنوز در دفاع وسط دچار ضعف هستیم. مجید حسینی و پورعلی گنجی مقابل عمان عملکرد خوبی نداشتند. اگرچه تیم ملی کشور ما هنوز گلی دریافت نکرده اما من نگران خط دفاع هستم زیرا اشتباهات فردی بازیکنان می تواند لطمه جبران ناپذیری به فوتبال ما بزند و اعتقاد دارم کارلوس کی روش و دستیارانش باید یک ترکیب دفاعی ثابت را برای دیدارهای باقی مانده آماده کنند تا خدایی نکرده اشتباهی رخ ندهد تا به راحتی از جام کنار نرویم.

بیانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی را برای چه تیمی قائل هستید؟ گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان به قهرمانی دست پیدا کند اما فکر می کنم کره جنوبی به همراه ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام ملت های این دوره خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان