//
کدخبر: ۱۵۱۶۱۷ //

دو جنجال تاریخی جدید علیه کی روش ؛ حضور در فینال باشگاههای آمریکای جنوبی به جای فینال پرسپولیس تا قرارداد یواشکی با تیم ملی جدید !

در حاشیه برگزاری بازی برگشت فینال جام آمریکای جنوبی موسوم به لیبرتادورس منتشر شد که قطعا می تواند موجب به راه افتادن دو جنجال جدید علیه کی روش باشد اول حضور کی روش بعنوان مهمان این دیدار آن هم در شرایطی که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما حضور نداشت و دو قرار داد مخفینانه کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا.

دو جنجال تاریخی جدید علیه کی روش ؛ حضور در فینال باشگاههای آمریکای جنوبی به جای فینال پرسپولیس تا قرارداد یواشکی با تیم ملی جدید !
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بامداد دیروز ( یکشنبه) بین تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز برگزار شد که نماینده آرژانتینی با نتیجه ۳-۱ بوکا جونیورز را شکست داد و جام قهرمانی را فتح کرد. این مسابقه حساس یک میهمان خبرساز داشت، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران. مربی پرتغالی که در برگزاری جلسه‌اش در پایتخت اسپانیا با رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا خبرساز شد و رسانه های مختلف به این جلسه توجه ویژه ای داشتند.

یک شنبه گذشته جلسه محرمانه‌ای بین کارلوس کی‌روش و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال کلمبیا در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و پس از رسانه ای شدن این جلسه، خبر رسید که سرمربی تیم ملی ایران به نیمکت کلمبیا خیلی خیلی نزدیک شده است.

با توجه به اطلاعاتی که این جلسه محرمانه به بیرون درز پیدا کرده، گفته می شود توافقات خوبی در بین کی روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا حاصل شده و بی دلیل نیست که این نشست محرمانه برای جذب سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی برگزار شد.

پی نوشت: بدون شک در صورتی که این خبر حقیقت داشته باشد موجب به راه افتادن دو جنجال جدید علیه کی روش باشد:

اول حضور کی روش بعنوان مهمان این دیدار آن هم در شرایطی که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما حضور نداشت.

دو قرار داد مخفینانه کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان