//
کدخبر: ۱۶۱۱۲۳ //

هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حکیم ایگدری در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس  اظهار داشت: هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 54 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته یازدهم 54 راس اسب در 6 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200 و یک‌هزار و 550 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته یازدهم این مسابقات، ستار مهرانی در دورهای چهارم و پنجم به ترتیب با اسب‌های ریو آچا و الوسیو، همچنین در دور نخست طاهر گوگ نژاد با اسب بیار امین در دور دوم قربان محمد اودک با اسب بیوتی‌آرچ، در دور سوم بنیامین جرجانی با اسب هامون و در دور ششم پیمان قلرعطا با اسب شوالیه عناوین برتر دورهای مختلف را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 104 میلیون و 400 هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته دوازدهم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان