//
کدخبر: ۱۵۶۶۸۹ //

دبیر فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی: رقابت های قهرمانی غرب آسیا بهمن ماه برگزار می شود

دبیر فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی گفت: رقابت های قهرمانی غرب آسیا طی بهمن ماه امسال به میزبانی ایران و در استان گلستان برگزار می شود.

 دبیر فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی:  رقابت های قهرمانی غرب آسیا بهمن ماه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر عزیزپور: تاکنون 2 تیم جوانان و بزرگسالان از ایران به همراه تیم های ملی عراق، قطر و کویت برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و رایزنی با تیم ملی اردن نیز جریاد دارد.

وی با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی غرب آسیا از 30 بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه برگزار می شود، گفت: پس از این رقابت، تیم ملی بزرگسالان نیز برای شرکت در رقابت ها قهرمانی آسیا که اوایل سال آینده در کشور مالزی برگزار می شود، آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به نوسانات ارزی و مدیریت در هزینه ها تصمیم بر این شد تا اردوهای تیم ملی رده های سنی مختلف به صورت متمرکز در استان ها و تهران برگزار شود.

دبیر فدراسیون اسکواش کشور با اشاره به تاثیر بسزای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: امسال این المپیاد به همت اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان طراحی و با مشارکت و همکاری فدراسیون ها و هیات های ورزشی برگزار شد و با توجه به اینکه در این طرح، جامعه هدف ورزشکاران 13 تا 15 ساله هستند به طور یقین سرمایه گذاری برای این استعدادها پیشرفت و توسعه ورزش کشور را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات اسکواش آذربایجان غربی روز یکشنبه با حضور امیر عزیزپور، دبیر فدراسیون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مجمع اکرم مهدی زاده با اخذ 12 رای از 17 رای ماخوذه و پنج رای ممتنع به مدت چهار سال به ریاست هیات اسکواش آذربایجان غربی در آمد.

هیات اسکواش آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به عنوان یک هیات نوپا در طول مدت هشت سال گذشته توانسته در ارزیابی فدراسیون جزو پنج هیات برتر ایران قرار گیرد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان