//
کدخبر: ۱۵۹۴۳۷ //

هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس برگزار شد

مشتاقان ورزش سوارکاری و اسبدوانی کورس گنبدکاووس، عصر پنجشنبه شاهد برگزاری هفته نهم این مسابقات در شش دور مختلف با رقابت 47 اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان در شرق استان گلستان بودند.

هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 این رقابت ها در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله کلاس maiden بود اسب گدرسن سجادی مقام اول را از آن خود کرد و اسب های جواهر میر و یکه نور به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم رقابت اسب های دوخون سه ساله کلاس maiden برگزار شد که در انتها اسب کهربا اعتمادی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب لیندا دوم شد و اسب گلدن چنس به عنوان سومی بسنده کرد.

اسب ماکان برنده دور سوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون +3ساله هندیکاپ کلاس 2 بود و پس از وی، اسب های بابوی و شمیم به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله کلاس maiden بودند که با قهرمانی اسب داشقین همراه شد؛ در این دور عناوین دوم و سوم به ترتیب به اسب های پوا پوا و ویندا رسید.

دور پنجم مخصوص اسب های دوخون +3 سال هندیکاپ کلاس 4 بود که در آن اسب های سویلای، اریس و یاشار 2 به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

مستر واندرفول، ویلسون و تاوانتیا صاحبان عناوین اول تا سوم دور ششم در میان اسب های تروبرد +3 سال هندیکاپ کلاس پنج بودند که با رقابت هفت راس اسب برگزار شد.

در پایان این هفته از مسابقات 844 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان