//
کدخبر: ۱۶۰۲۱۳ //

واکنش شدید مدیرعامل استقلال به مدیریت فتح‌الله‌زاده

امیرحسین فتحی در خصوص جذب نشدن بازیکن بزرگ در نیم فصل واکنش نشان داد.

واکنش شدید مدیرعامل استقلال به مدیریت فتح‌الله‌زاده
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال این روزها شرایط سختی را دنبال می‌کند، از تغییر محل اردو از قطر به ترکیه که صدای شفر و بازیکنان هم درآمده تا جذب نشدن بازیکنان جدید و مشکلات مالی که باشگاه با آن دست به گریبان است.

استقلال در نقل‌وانتقالات نیم فصل نتوانسته خواسته‌های سرمربی خود را برآورده کند و هوادارن استقلال دلشان برای ترکاندن بمب‌های نقل‌وانتقالاتی تنگ شده و این انتقاد را نسب به فتحی دارند و حتی به کنایه گفته‌اند بمب ترکاندن کار هرکسی نیست.

این صحبت‌ها واکنش فتحی را به همراه داشته است. او در این باره گفته جذب بازیکن میلیاردی راحت است ولی سیاست باشگاه در این مقطع این است بازیکنی بیاورد که به سرنوشت بازیکنان قبلی این تیم دچار نشود. فتحی که از مقایسه شدن با فتح‌الله‌زاده ناراحت است با کنایه زدن به مدیرعمل اسبق استقلال گفت: بازیکنان داخلی مانند عمران‌زاده، برهانی، صادقی، نکونام و تیموریان که در سال‌های قبل به‌عنوان بمب‌های نقل‌و انتقالاتی از ‌آنها یاد می‌شود بعداز سال‌ها ما به‌دنبال پرداخت مطالبات آنها هستیم. و هنوز هم درحال آوار برداری از  سال‌های پیش هستیم.

او بازهم  اضافه کرد آوردن بازیکن و بمب و ترقه ترکاندن خیلی ساده است ولی ما به‌دنبال این نیستیم ک بار مالی خود را برای مدیران آینده به ارث به‌گذاریم کاری که مدیران سابق این تیم با ما کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان