//
کدخبر: ۱۶۰۰۴۸ //

منتظر بمب تراکتور باشید ؛ ادامه رایزنی‌های مالک ثروتمند در استانبول

هواداران تراکتورسازی این روزها در انتظار انتخاب سرمربی جدید تیم خود هستند؛ مربی‌ای که فقط درباره اش این موضوع رسمیت دارد که یک خارجی باسابقه است.

منتظر بمب تراکتور باشید ؛ ادامه رایزنی‌های مالک ثروتمند در استانبول
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی اکنون همه فاکتورهای لازم برای مدعی قهرمانی بودن را دارا است، جز سرمربی! تیمی که امسال با همت محمدرضا زنوزی هزینه های زیادی انجام داده و ستاره های بزرگی را جذب کرده، حالا از نظر بازیکن کم و کسری ندارد. آنها جمعی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خارجی و داخلی را به خدمت گرفتند و در کادر مدیریتی خود نیز با تغییرات ایجاد شده به اتحاد خوبی رسیده اند.

در چنین شرایطی تراکتوری‌ها در انتظار انتخاب سرمربی جدید خود هستند. بعد از کنار رفتن محمد تقوی از هدایت سرخپوشان تبریزی حالا محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی چند روزی است به ترکیه سفر کرده و به دنبال آن است تا با گزینه های مورد نظر باشگاه مذاکره کرده و سرمربی جدید انتخاب شود.

این در حالی است که زمان زیادی تا شروع نیم فصل دوم باقی نمانده و مسئولان تراکتورسازی خوب می دانند که باید هرچه سریع تر سرمربی تیم خود را انتخاب کنند. اگرچه تمرینات تراکتور اکنون زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال می شود اما به هر حال سرمربی جدید برای اینکه با شرایط تیم آشنا و هماهنگ شود، نیاز به زمان دارد و به همین خاطر باید سرمربی جدید طی چند روز آینده انتخاب و معرفی شود تا با حضور در ایران کارش را شروع کند و تراکتور را در مسیر رسیدن به صدرجدول یاری کند.

مشخص است که تراکتوری ها به دنبال یک مربی خارجی هستند اما هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص به دست نیامده است. در این باره نام هایی نیز مطرح شده که هنوز هیچ کدام رسمیت پیدا نکرده و در حد رایزنی است. از سوی دیگر زنوزی که معمولا برای خرید های حساس تیمش شخصا در خارج از کشور اقدام می کند، نمی گذارد اخبار این تیم قبل از رسمی شدن بیرون بیاید و به همین خاطر همه در انتظار هستند تا ببینند نام مربی جدیدتراکتور چیست.

شاید سرمربی جدید تراکتورسازی نیز یک بمب نقل و انتقالاتی از سوی زنوزی باشد؛ هرچند که این مدیرباتجربه خوب می داند باید مربی ای را به ایران بیاورد که بتواند ستاره های پرتعداد تراکتور را مدیریت کند و نتایج خوبی بگیرد. باید دید طی روزهای اینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان