//
کدخبر: ۱۵۴۶۶۹ //

تراکتورسازی و زنوزی به دنبال ترکاندن بمب نقل و انتقالات

تراکتورسازی به دنبال جذب سرمربی جدید است و شنیده می‎شود محمدرضا زنوزی به واسطه رابطه خوبی که با سرمربی تیم ملی دارد، صحبت‎هایی را با کی‌روش درباره حضور در تبریز انجام داده است.

تراکتورسازی و زنوزی به دنبال ترکاندن بمب نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جدایی جان توشاک از تراکتورسازی، این تیم کار خود را با محمد تقوی ادامه داد و با وجود وعده‎های مالک خود، سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب نشد و مسئولان باشگاه تراکتورسازی ترجیح دادند از اواسط نیم‌فصل تا هفته شانزدهم کار خود را با تقوی ادامه بدهند. در این شرایط، خبرهای ضد و نقیضی از تبریز به گوش می‎رسد که گویا مسئولان این باشگاه منتظر روشن شدن تکلیف کارلوس کی‎روش در تیم ملی هستند تا همکاری با او را آغاز کنند.

شنیده می‎شود محمدرضا زنوزی به واسطه رابطه خوبی که با سرمربی تیم ملی دارد، صحبت‎هایی را با او درباره حضور در تبریز انجام داده است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که مالک تراکتورسازی گویا از پایان همکاری کی‌روش با تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا اطمینان خاطر پیدا کرده و می‌خواهد پیشنهاد خود را برای حضور در تبریز در نیم فصل دوم به این سرمربی پرتغالی ارائه بدهد.

کارلوس کی‌روش اکنون همراه تیم ملی در قطر حضور دارد و البته پیشنهاد مربیگری در تیم ملی کلمبیا را به عنوان مشتری پر و پا قرص در جیب اما بعید است به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ مثبت بدهد و در لیگ برتر مشغول به کار شود. او بارها اعلام کرده تمایل دارد فقط در تیم های ملی کار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان