//
کدخبر: ۱۵۷۱۱۸ //

دو ستاره تیم ملی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

مالک تراکتورسازی در حال مذاکره با دو ستاره ملی‌پوش می‌باشد.

دو ستاره تیم ملی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا زنوزی مطلق مالک متمول تراکتورسازی در پنجره تابستانی موفق شد سه بازیکن اصلی تیم ملی ایران را جذب کند و تیم قدرتمندی را برای رقابت‌های این فصل لیگ برتر آماده کند.

بعد از پایان نیم‌فصل اول و ورود به بازار نقل و انتقالات، زنوزی همچنان دنبال جذب ستاره‌های تیم ملی ایران برای حضور قدرتمند تراکتور در ادامه لیگ برتر می‌باشد. طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه تراکتورسازی، طی چند روز آینده خرید‌های بزرگ این تیم به طور رسمی اعلام خواهند شد و با عقد قرارداد به تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی اضافه خواهند شد. رضا قوچان نژاد یکی از گزینه‌های است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را تراکتوری بدانیم.

یک منبع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی خبر داد نفر بعدی فهرست نقل‌وانتقالاتی این تیم، ملی‌پوش سرشناس است که به زودی با این تیم قرارداد خواهد بست و به جمع ملی‌پوشان تراکتور اضافه خواهد شد. همچنین یکی از لژیونر‌هی فعال در خارج از ایران یکی دیگر از مهره‌های معروف مدنظر زنوزی است که توافقات ضمنی با این بازیکن صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک او را در تبریز خواهیم دید. گمانه‌زنی می‌شود  مهدی طارمی همان لژیونر معروف باشد که با زنوزی به توافق رسیده است. البته گفته‌شود یکی دیگر از ملی‌پوشان ایران هم در فهرست زنوزی قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان