//
کدخبر: ۱۵۹۲۶۶ //

برانکو و یک تصمیم مهم برای پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با جذب مهاجم کروات، قید جذب بازیکن سوم را زد تا پرونده نقل و انتقالات زمستانی این تیم بسته شود.

برانکو و یک تصمیم مهم برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در اولین روز پس از اتمام نیم فصل رقابت های لیگ برتر با ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه ای برگزار کرد و فهرست بازیکنان مد نظرش را ارائه کرد.

در لیست برانکو نام پنج بازیکن وجود داشت که از این نفرات سرمربی پرسپولیس تاکید داشت حتما سه نفر به پرسپولیس بپیوندند.

سرمربی پرسپولیس همچنین تاکید داشت که تا پیش از شروع دور جدید تمرینات و نهایت تا اردوی قطر این سه بازیکن جذب شوند که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی کروات سرخ پوشان پایتخت روی جذب ۲ مدافع و یک مهاجم تاکید داشت.باشگاه در این نقل و انتقالات فقط محمد نادری را جذب کرد و البته جذب ماریو بودیمیر مهاجم دیناموزاگرب کرواسی هم قطعی شده و این بازیکن قرار است طی یکی ۲ روز آینده به جمع شاگردان برانکو اضافه شود.

این در حالی است که برانکو با جذب بودیمیر قید جذب بازیکن سوم را زد و پرونده تیمش را برای نقل و انتقالات زمستانی بست.

پرسپولیس پس از ۲ پنجره بسته نقل و انتقالاتی در حالی گام به بازار جذب بازیکن گذاشت که در اولین اقدام نام گادوین منشا و احسان الوان زاده از فهرست تیم برانکو خارج شد.

این در شرایطی است که پرسپولیس در ابتدای فصل مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و سعید کریمی را جذب کرده بود و به خاطر پنجره بسته نقل و انتقالاتی نتوانست از آنها استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان