//
کدخبر: ۱۵۸۱۵۵ //
شاهرودی: ناراحتی از کی‌روش را فراموش کنید

کاهش ۱۶ کیلویی آقای خوش تیپ پرسپولیسی ها

رضا شاهرودی که این روز ها در کادر فنی تیم ملی امید در کنار زلاتکو کرانچار وظیفه ای دشوار را بردوش دارد درباره تیم ملی امید و باشگاه سابقش پرسپولیس و همچنین تیم ملی نقطه نظراتش را مطرح کرد

کاهش 16 کیلویی آقای خوش تیپ پرسپولیسی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا شاهرودی مدافع چپ پا و اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت و شرایط حاکم در تیم ملی امید گفت:« من قبلا هم  در مصاحبه گفته بودم که هر چه بازی دوستانه انجام بدهیم به نفع تیم ملی امید است و همه در حال تلاش هستند که این تیم نتیجه بگیرد؛ ما  بعد ازجاکارتا چهار بازی انجام دادیم و موفق شدیم سه برد به دست  بیاوریم ضمن این که یک تساوی در خانه حریف  نیز کسب کردیم  و توصیه کادر فنی همواره به بازیکنان همیشه این بوده است که به هیچ وجه حق باختن ندارید و این را وقتی از تیم ملی اردن عقب افتادیم و بازی را برگرداندیم به همه ثابت شد که این موضوع خوشبختانه جا افتاده است اما  باید بدانیم  که کار بسیار سخت است که بعد از 44 سال بتوانیم به مرحله نهایی صعود کنیم واین  صعود می تواند خبر خوشی برای همه  مردم ایران باشد.»

وی درباره تعویض مکرر مربیان درنیم فصل لیگ برترو جایگاه متزلزل مربیان  گفت:«من از قدیم هم گفتم که یک سری مربی هستند که حتی اگر نتایج ضعیفی هم بگیرند بصورت چرخشی در تیم ها حضور می یابند و نمی دانم  چرا باید به این شکل باشد و سوالم این است  که واقعا دوره ما جوان ها کی می رسد و من این ها را به خاطر خودم نمی گویم ولی یکسری ازبچه ها انصافا استحقاق مربی گری در تیم های لیگ برتری را دارند و باید مدیران عامل به این بچه ها اعتماد کنند و تفکرات قدیم را به روز کنند.»

 شاهرودی درباره ضرری که ناشی از تغییر و تحولات زیاد  شامل حال تیم ها می شود نیز گفت:«  مدیرعامل باید به مربی اطمینان بدهد تا با دو باخت او را تعوضیش نمی کند. باور کنید به این شکل درست نیست. باید  دیدمان راعوض کنیم و بدانیم مربی برای گرفتن نتیجه به زمان نیاز دارد.

او همچنین  در همین خصوص افزود:«  من اعتقاد دارم مدیرعامل باید فوتبالی باشد.  بدانید اگر من تا به الان بیرون از گود بوده ام تنها  به  این خاطر بوده است که هیچ وقت راضی نشده ام که با جماعت دلال کار کنم و تا مدیر عامل خودش با من مستقیم تماس نگیرد هرگز کار نمی کنم. البته ایجنت فیفا با دلال فرق دارد. دلالی که شغلش چیز دیگری بوده است و تا  دیده است در فوتبال پول وجود دارد می آید و با بعضی از مربیان کار می کندو این موضوع جای تاسف دارد.»

شاهرودی که خودش سابقه ملی دارد، درباره تیم ملی نیز گفت:«  تیم ملی درادوار گذشته مخصوصا که در سال  96 که ما خودمان بودیم خوب کارکرده است  آن هم  با وجود این که تیم های آن دوران بسیارقوی تر از حالا بودند؛ ولی ما  با ناداوری به مقام سوم رسیدیم. امروز توقع  مردم به خاطر بازی های خوبی که در  جام جهانی از تیم ملی  دیده اند زیاد است. به هر حال برای همه آنها ارزوی موفقیت داریم. فکر می کنم بتوانند در این جام نتیجه بگیریم به شرطی که درست مثل فاز دفاعی بتوانند در خط حمله هم برنامه داشته باشند.

 در این گروه من فکر میکنم که  با  پیروزی مقابل عراق از گروهمان راحت صعود کنیم ولی گمان کنم  در مرحله بعد اگر با تیم های آسیای شرقی خصوصا ژاپن و کره جنوبی  روبرو شویم کارمان سخت تر است.

رضا شاهرودی که از محبوبیت زیادی نیز در دوران ورزشیش برخوردار بود توصیه ای هم به مردم دارد:« من توصیه ام به مردم این است که اگر از کارلوس کی روش ناراحتی به دل دارند فراموش کنند. عرق ملی ایجاب می کند که از نام ایران که فقط ماندگار است دفاع کنند. مربیان می آیند و می روند اما نام ایران همیشه باقی می ماند. آرزو می کنم که این طلسم بشکند و افتخار این جام به نام ایران ثبت می شود .»

شاهروی اززمان دیدار مقابل پیشکسوتان  آث میلان  تصمیم گرفت وزنش را کم کند. او دراین خصوص خاطرنشان کرد : « من از زمان بازی با آث میلان 16 کیلو وزنم را کم کردم. خدا را شکر آن بازی تلنگری بود که باعث شد من وزنم را پایین بیاورم.»

او در باره وضعیت باشگاه پرسپولیس نیزبیان کرد :« واقعا هواداران نگران هستند. زمان ما هم این مسائل بود. فکرمی کنم دو سال قهرمانی پی درپی پرسپولیس خوشایند بعضی از آقایان  نیست. البته با اعتماد به برانکو و خرید بازیکنان جدید در صورت  صلاحدید  خود آقای برانکو می توانیم بازهم برای مرتبه سوم قهرمان شویم.  اگر مدیر عامل  عوض می شود به خاطر سیستم است و دست هیچ کسی نیست. سیستم به این نتیجه می رسد که باید چه تغییراتی اعمال شود. در این شرایط  در فضای مجازی از من می خواهند کاری کنم در حالی که از دست  من کاری بر نمی آید! در این شرایط فقط تمرکزمان را باید  در داخل زمین قرار دهیم. من همیشه گفته ام که سطح بازی پرسپولیس از تیم های ایرانی به مراتب بالاتر است. آن  ادعا را با دست خالی هم نشان دادیم . امیدوارم بازهم با قهرمانی مهرتاییدی به این  اقتدار بزنیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان