//
کدخبر: ۱۵۶۹۴۷ //

آخرین تحرکاتِ استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستان

آخرین تحرکات استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستان به صورت بسیار نامحسوس دنبال می‌شود.

آخرین تحرکاتِ استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال تهران خیلی آرام و چراغ خاموش به دنبال جذب گزینه‌های مشخص شده‌اش می‌باشد. امیرحسین فتحی مدیرعامل این تیم که به عنوان یک مدیر با تجربه بین اهالی فوتبال شناخته ‌می‌شود، اعتقاد دارد جذب بازیکن باید در سکوت خبری دنبال شود تا باعث بازار گرمی نگردد.

1- در دو سه هفتۀ اخیر مدیرعامل استقلال یا حداقل یکی از اعضای این باشگاه در چندین نوبت به امارات سفر کرده‌اند. البته بیشتر مدیرعامل استقلال به تنهایی به این کشور سفر کرده است. گمانه‌زنی‌های زیادی در این مورد انجام شده است. هنوز هیچ‌یک از اعضای باشگاه استقلال حاضر به توضیح دادن در مورد علت این سفر‌ها به اهالی رسانه و فوتبال نشده است.

یکی از منابع نزدیک به باشگاه استقلال تایید کرد شاید دست‌آورد این سفر‌ها خرید یک مهاجم خارجی و جدید باشد. به نوعی به صورت غیر مستقیم اشاره به نیت فتحی از سفر به امارات کرده است. گفته می‌شود این گزینه با نظر مستقیم شفر جذب خواهد شد.

2- امروز خبری منتشر شد که شاید کمی با اخبار چن روز گذشته تناقض داشت. توافق جپاروف با یکی از تیم‌های ازبکستان دقیقاً یک شایعه بود که دهان به دهان چرخید. اصل ماجرا اینگونه است که بلیت پرواز سرور جپاروف و خانواده اش به تهران برای اواخر هفته جاری رزرو و ارسال شده تا اولین سورپرایز استقلالی‌ها با آغاز دور جدید تمرینات در جمع استقلالی‌ها دیده شود.

3- در حل حاضر نام سه بازیکن که برای جدا شدن از جمع آبی‌پوشان اعلام آمادگی کرده‌اند بیشتر از بقیه مطرح شده است. میثم تیموری آخرین بازیکنی است که با توجه به سکو‌نشینی و نیمکت‌نشینی‌های زیاد در نیم فصل اول و البته پیشنهادی که از ماشین‌سازی دارد قصد دارد از این تیم جدا شود. فرشاد محمدی‌مهر هم گزینۀ بعدی آبی‌پوشان است که شفر تمایلی برای ادامه همکاری با او را ندارد و احتمالاً رفتنی خواهد بود. گفته می‌شود یکی از بازیکنان جوان استقلال هم برای کسب تجربه بیشتر قصد دارد به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود و در سال‌های آینده به جمع شاگردان شفر بازگردد. اما دو بازیکنی که استقلال قصد دارد آن‌ها را برای نیم‌فصل دوم جذب کندداخلی هستند و در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کنند. یکی از این دو بازیکن هافبک و دیگری دفاع چپ می‌باشد که مد نظر شفر و استقلال هستند.

4- شش بازیکن سرشناس استقلال در انتهای این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که نگرانی‌های زیادی را در بین هوادارن این تیم و مدیران باشگاه به وجود آورده که در واکنش به این موضوع سران باشگاه استقلال اعلام کردند تمدید قرارداد این بازیکنان در حال حاضر برایشان اولویت ندارد و قطعاً در طول نیم‌فصل دوم طبق برنامۀ مدونی که از قبل تهیه شده، با این بازیکنان توافق و تکلیفشان روشن خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان