//
کدخبر: ۱۵۲۳۶۵ //

جنگ داخلی استقلالی‌ها در آستانه نقل‌وانتقالات

سرمربی استقلال اختلافات فاحشی را با مسئول نقل‌وانتقالات تیم پیدا کرده است.

جنگ داخلی استقلالی‌ها در آستانه نقل‌وانتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که باشگاه استقلال با فرا رسیدن فصل نقل‌وانتقالات وضعیت حساسی را پیش‌روی خود می‌بیند، مدیران ارشد و سرمربی این تیم اختلافات گسترده‌ای با یک‌دیگر پیدا کرده‌اند.

قضیه از موضع گیری چند ماه پیش شفر در مورد برخی اعضا باشگاه شروع شد، سرمربی آلمانی آبی‌ها معتقد است که برخی افراد در باشگاه استقلال به فکر تخریب تیم هستند، در نگاه اول تمامی رسانه‌ها صحبت‌های شفر را به کمیته فنی نسبت دادند، اما اتفاقاتی که برای ساناک یکی از دستیاران شفر در استقلال رخ داده نشان می‌دهد که منظور شفر از برخی افراد، علی خطیر معاون باشگاه بوده که اتفاقاً فعالیت‌هایش با مهر تایید هواداران رو به رو است.

ابتدا مشکل اصلی، بیماری خودم و وضعیت خانواده‌ام بود. دوم اینکه مشکل خروج از کشور و پاسپورت داشتم و مدیرعامل و معاون وقت باشگاه استقلال این مشکل را حل نمی‌کردند. رفتار باشگاه استقلال با من غیرحرفه‌ای بود. واقعیت مساله این است که آنها به من بی‌احترامی کردند. من بیماری سختی دارم و باید «اوکی» باشم. من باید سالم باشم، اگر بیمار باشم، نمی‌توانم حضور داشته باشم. درضمن من خانواده و مسائل دیگری دارم. شما درباره این موضوع چه نظری دارید؟

درست ساعاتی پس از صحبت‌های ساناک، وینفیرد شفر در کنفرانس خبری دیدار با پدیده به حمایت از دستیار سابق خود می‌پردازد و تمامی تقصیر‌ها را به‌گردن خطیر می‌اندازد.

ابتدا مشکل اصلی، بیماری خودم و وضعیت خانواده‌ام بود. دوم اینکه مشکل خروج از کشور و پاسپورت داشتم و مدیرعامل و معاون وقت باشگاه استقلال این مشکل را حل نمی‌کردند. رفتار باشگاه استقلال با من غیرحرفه‌ای بود. واقعیت مساله این است که آنها به من بی‌احترامی کردند. من بیماری سختی دارم و باید «اوکی» باشم. من باید سالم باشم، اگر بیمار باشم، نمی‌توانم حضور داشته باشم. درضمن من خانواده و مسائل دیگری دارم. شستقلال یک باشگاه ویژه در آسیا است و باید بدانیم چه رفتاری باید انجام دهیم. درباره سانی و پستی که منتشر کرد، همه چیز را از قبل می‌دانستم. سانی به‌خاطر مسائلی که از قبل داشت، بیمار بود. مهم‌ترین چیز برای ما و کادرمان احترام است. وقتی کسی مریض است باید به آن احترام گذاشت، مانند پادوانی. باید حمایت کنیم، نه اینکه کاری کنیم که علیه آنها باشد. من با او همیشه در ارتباط بودم. من و ساشا با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و از آنها خواستم که لطفا او را تحت فشار نگذارید. آنها هم قبول کردند. دوست ندارم یک نفر در باشگاه خلاف آن چیزی که مشخص کرده‌ایم، عمل کند. همیشه 30 درصد از توان من صرف این مشکلات شده است. همیشه در باشگاه گفته‌ام صحبت اضافه انجام ندهید و ساکت باشید. بارها گفته‌ام مدیرعامل و سرمربی باید درباره مسائل مهم باشگاه صحبت کنند.

صحبت‌های شفر درست کسی را نشانه می‌رود که بیشترین نقش را در نقل‌وانتقالات باشگاه دارد و همین موضوع در آینده‌ای نزدیک قابلیت تبدیل به یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان