//
کدخبر: ۱۵۶۰۳۹ //

سردار آزمون به دیدار با قطر می رسد؟

سردار آزمون مصدوم است و مشخص نیست مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران به دیدار دوستانه مقابل قطر می‌رسد یا خیر.

سردار آزمون به دیدار با قطر می رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در تمرین چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر قطر، سردار آزمون، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روبین کازان روسیه به دلیل کوفتگی از ناحیه ساق پا از زمین بیرون آمد و برای اینکه آسیب دیدگی اش تشدید نشود، دیگر به تمرین ادامه نداد و قرار بود از صبح پنج شنبه تمریناتش را آغاز کند اما همراه با دیگر بازیکنان روی چمن حضور نیافت و تنها دقایقی در تمرین عصر زیر نظر دیه گو جیاچینو، مربی بدنساز آرژانتینی تیم ملی به نرم دوی و کارهای سبک بدنی پرداخت و در ادامه همراه با علیرضا جهانخبش به سالن بدنسازی مجموعه اسپایر رفت.

آزمون وضعیت مبهمی برای دیدار با تیم ملی قطر دارد و به احتمال زیاد کی روش به او استراحت خواهد داد تا آماده حضور در جام ملت های آسیا شود اما اگر وضعیت او بهتر شود، دقایق کمی مقابل شاگردان فیلیکس سانچز بازی می کند. مرد پرتغالی که باید تیم ملی را آماده دومین دیدار دوستانه با تیم ملی قطر کند، به احتمال زیاد به سردار آزمون استراحت خواهد داد و از کریم انصاری فرد، مهدی طارمی یا دیگر بازیکنان در خط حمله استفاده می کند.

شاگردان کی روش پس از تساوی یک بر یک مقابل فلسطین در چارچوب دومین بازی تدارکاتی با قطر بازی می کند و این درحالیست که عنابی ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) ساعتی پیش مقابل الجزایر با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان