//
کدخبر: ۱۲۶۸۱۵ //

داستان فیلم خصوصی ستاره فوتبال ایران به جاهای باریک کشیده شد

چندی پیش فیلمی خصوصی از ستاره جوان فوتبال ایران در فضای مجازی دست به دست شد که باعث بوجود آمدن حواشی بسیار زیادی برای این بازیکن گردید.

داستان فیلم خصوصی ستاره فوتبال ایران به جاهای باریک کشیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار آزمون یکی از با استعدادترین بازیکنان سال های اخیر فوتبال ایران بوده است که در سن بسیار پایین با رفتن به لیگ روسیه نام خود را بر سار زبان ها انداخت اما در جام جهانی 2018 روسیه به دلیل عملکرد ضعیفی که از خود ارائه داد با مشکلات و حاشیه های فراوانی روبرو گردیدکه مجبور به خداحافظی از بازی های ملی شد.

در چند وقت اخیر نیز با اتفاقات فراوانی پیرامون بازگشتش به تیم ملی ایران مواجه شده است که در نهایت این حاشیه ها به انتشار فیلم خصوصی وی منجر گردید. در این فیلم سردار آزمون در کنار یک خانم روسی نشسته است اما حرکاتی غیر معمول را از خود بروز نمی دهد. حال مشخص گردیده این شخص همسر یکی از همبازی های سردار در روبین کازان می باشد که برای میهمانی و دیدن این بازیکن به همراه همسرش به منزل وی آمده است.

با انتشار این فیلم در ایران و دست به دست شدن در فضای مجازی همبازی سردار آزمون نسبت به این اتفاقات حساس شده و قصد شکایت و پیگیری عاملین این اتفاقات را دارد. زیرا که فیلمی خصوصی از همسرش در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده است با ادعاهای کذب پخش گردیده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان