//
کدخبر: ۱۵۵۹۸۶ //

بسکتبال زنان/ دانشگاه گلستان مقابل شرکت گاز تهران پیروز شد

در هفته هشتم از مرحله مقدماتی رقابت های بسکتبال لیگ برتر زنان باشگاه های ایران تیم دانشگاه گلستان در گرگان با نتیجه 67 - 46 برابر شرکت گاز تهران به برتری رسید.

بسکتبال زنان/ دانشگاه گلستان مقابل شرکت گاز تهران پیروز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این بازی از گروه الف لیگ برتر که عصر امروز پنجشنبه در خانه بسکتبال گرگان با قضاوت صنم نظامی به همراه تالین طهماسیان و زهرا اسحاقی به عنوان داور اول و دوم با نظارت معصومه یوسفی و حضور زهرا رحیمی نژاد نماینده فدراسیون در حضور 500 تماشاگر برگزار شد، تیم دانشگاه گلستان در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج 22 بر 4 و 19 بر 12 از حریف جلو افتاد اما در کوارترهای اول و چهارم به ترتیب با نتایج 10 بر 12 و 16 بر 18 نتیجه را واداد ولی در نتیجه کلی پیروز شد.

نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم دانشگاه گلستان برای این دیدار مریم حبیبی زاده، مارال رحیم زاده، نیلوفر سادات حسینی؛ مهلا دیژ طاهری (کاپیتان) و ریحانه باقری را به عنوان آغازگر بازی به میدان فرستاد.

همچنین شاگردان فرانک طیاری سرمربی تیم شرکت گاز با ترکیب اولیه پریسا کرمی، شهناز سمیعیان، حسنا محمدی بی ابری، زهرا زمانی نژاد و غزال فرمهینی فراهانی (کاپیتان) به زمین آمدند.

در این بازی مهلا دیژطاهری با 21 امتیاز از تیم دانشگاه گلستان امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شناخته شد.

تیم دانشگاه گلستان در پایان هفته هشتم با 4 برد، 4 باخت و مجموع 12 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر زنان ایران قرار گرفت و باید در هفته نهم در تهران به مصاف تیم هیرو برود.

تیم شرکت گاز نیز اکنون با 2 برد، 6 باخت و مجموع 10 امتیاز در مکان پنجم جدول این گروه قرار دارد و در هفته نهم میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران خواهد بود.

با پیروزی دانشگاه گلستان در بازی امروز این تیم جواز حضور در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه های ایران را 2 هفته قبل از پایان دور مقدماتی کسب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان