//
کدخبر: ۱۵۵۷۲۰ //

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی

سه باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران سروصدای زیادی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به راه انداخته‌اند.

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سه باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی مهمترین اخبار پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان را به‌خود اختصاص داده‌اند.

رضا قوچان‌نژاد اصلی‌ترین هدف باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالاتی زمستان محسوب می‌شود و به همین دلیل مذاکرات گسترده‌ای نیز بین ایرج عرب با مدیر برنامه‌های گوچی صورت گرفته است.

طبق اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس، مهاجم اسبق تیم ملی تا آخر هفته با حضور در ایران، قرارداد خود را به امضاء خواهد رساند.

احتمال جدایی بیرانوند پس از جام ملت‌ها باعث شده برانکو و مدیران پرسپولیس وضعیت چند گزینه روی میز را با وسواس خاصی بررسی کنند.

-513773

 

قرارداد داشتن مظاهری با ذوب آهن بحث پیوستن او به پرسپولیس را منتفی کرده و به همین خاطر مدیران ارشد سرخ‌پوشان به سراغ محمدرضا اخباری، گزینه دوم لیست برانکو برای این پست رفته‌اند.

برانکو برای پرکردن جای خالی محمد انصاری مصدوم در لیست تیمش برای نیم‌فصل دوم، نام محمد نادری، مدافع سابق تراکتورسازی را در لیست خرید قرار داده و طبق اخبار منتشر شده این بازیکن تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس تنها یک امضاء فاصله دارد.

برخلاف اردوگاه سرخ، نیمه آبی پایتخت این روزها خبرهای خوشی را دریافت نمی‌کند، خبر توافق سرور جپاروف با تیمی در لیگ ازبکستان آب سردی بود که امروز صبح بر سر هواداران استقلال نازل شد.

این‌طور که از شواهد و قرائن مشخص است، مذاکرات فتحی با گزینه‌های خارجی به‌ بن‌بست رسیده و هواداران استقلال برای ترکیدن بمب‌های نقل‌وانتقالاتی فعلاً باید منتظر بمانند.

باشگاه استقلال برای برگرداندن نورافکن مشکل چندان خاصی ندارد و آبی‌ها می‌توانند با پرداخت 150 هزار دلار کار انتقال این بازیکن جوان به تهران را نهایی کنند.

-514299

 

باشگاه تراکتوسازی ضلع سوم مثلث پرسروصدایی لیگ در پنجره نقل‌وانتقالات به‌حساب می‌آید. تی‌تی‌ها به واسطه حضور مالک متمولی چون زنوزی از مذاکره با هیچ ستاره‌ای دریغ نمی‌کنند و در نظر دارند با اضافه کردن چند بازیکن بین‌المللی قدرت خود را در نیم‌فصل دوم افزایش دهند.

متقاعد کردن استوکس برای بازگشت به تبریز مهم‌ترین دستاورد مدیران تراکتور تا به این لحظه به‌شمار می‌رود. مهمترین هدف باشگاه تراکتورسازی در روزهای آینده پیداکردن جانشینی مناسب برای لی اروین می‌باشد و به همین خاطر زنوزی با بازیکنانی مانند تیام وارد مذاکره شده‌ است.

-283704.jpg

 

اگر محمدحسین کنعانی‌زادگان را در نیم‌فصل دوم با لباس تراکتورسازی دیدید، تعجب نکنید! مشکلات تراکتورسازی در خط دفاعی، در کنار داشتن مالکی مشترک با ماشین سازی بهانه‌های لازم برای رخ دادن این انتقال را به‌خوبی فراهم آورده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان