//
کدخبر: ۱۵۵۶۷۱ //

گزارشی از آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ از طارمی و گوچی تا نادری و مریدی !

بالاخره محرومیت دو پنجره‌ای نقل‌وانتقالات پرسپولیس به پایان رسید و این تیم حالا می‌تواند برای ادامه راه لیگ ۹۷ چندگزینه دیگر را به نفرات جذب‌شده ابتدای فصلش اضافه کند.

گزارشی از آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ از طارمی و گوچی تا نادری و مریدی !
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی نفراتی بودند که اول فصل با پرسپولیس توافق کردند تا برای نیم‌فصل دوم پیراهن سرخ این تیم را بر تن کنند.

حالا برانکو نیاز به نفراتی تازه‌نفس دیگر هم دارد که به این جمع اضافه کند. اسم‌های مختلفی برای حضور در پرسپولیس منتشر شده است. اما باید دید کدام گزینه به پرسپولیس بیشتر نزدیک است.

بد نیست نگاهی به این اسامی بیندازیم و شرایط حضورشان را در پرسپولیس بررسی کنیم.

طارمی؛ فعلا خبری نیست

درمورد بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس حرف و حدیث بسیار زیاد است. برانکو با حرف‌هایش در کنفرانس‌های مطبوعاتی بازی‌های آخر نیم‌فصل اول رسما احتمال بازگشت این بازیکن را به پرسپولیس در ذهن خبرنگاران افزایش داد.

جالب است اعضای باشگاه پرسپولیس هم درمورد بازگشت طارمی به پرسپولیس هیچ‌حرفی را به زبان نمی‌آورند و حتی نمی‌گویند نام این بازیکن در لیست موردنظر برانکو نیست! اما یک واقعیت ساده نشان می‌دهد احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس به‌رغم تمایل برانکو بسیار کم است. طارمی برای جدایی از الغرافه باید دو میلیون یورو حق فسخ قرارداد بپردازد. آن‌هم درحالی که قراردادش پایان همین فصل به اتمام می‌رسد! چرا باید ضرری به این سنگینی نصیب پرسپولیس یا خود طارمی شود، درحالی که می‌توانند برای فصل بعد با خیالی راحت‌تر با این بازیکن وارد مذاکره شوند.

جالب است مدیربرنامه‌های طارمی می‌گوید او فصل بعد قصد دارد در اروپا و لیگ‌هایی همچون بلژیک یا یونان به تجربه‌هایش بیفزاید. به‌نظر می‌رسد باید این بازگشت را فعلا فراموش کنیم.

گوچی؛ ایران ‌آری، پرسپولیس شاید

رضا قوچان‌نژاد را از گزینه‌های جدی حضور در پرسپولیس معرفی می‌کنند. بازیکنی که در لیگ قبرس نتوانست به چیزی که دلخواهش است، برسد و ظاهرا قرار است نیم‌فصل دوم در لیگ برتر بازی کند. به‌نظر می‌رسد جذب قوچان‌نژاد راحت‌تر از هر بازیکن دیگری است اما پرسپولیس برای جذب این بازیکن سه مشکل اساسی دارد. اولا رقم این بازیکن کم نیست و این‌طور نیست که خرید این بازیکن برای پرسپولیس آسان باشد. دوم اینکه گفته می‌شود همسر این بازیکن علاقه‌ای به بازگشت به ایران ندارد و ممکن است این مورد، کار را برای قوچان‌نژاد سخت کند. البته نیمکت‌نشینی او در تیم قبرسی احتمال جدایی او را از این تیم زیاد کرده است. سوم اینکه این بازیکن پیشنهاد خوبی از تیم تراکتور‌سازی تبریز دارد و ظاهرا دوستانش در تیم ملی یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم در ترغیب او برای حضور در تبریز چندان بیکار ننشسته‌اند و مدیربرنامه‌هایشان هم یک نفر است!

قطبی هافبک دفاعی را آزاد می‌کند؟!

سینا مریدی، هافبک دفاعی فولاد هم موردتوجه پرسپولیس است. مشخص نیست چرا با وجود کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی و البته توانایی محسن ربیع‌خواه برای بازی در این پست برانکو بازهم خواستار جذب یک هافبک دفاعی دیگر شده است. البته می‌گویند او توان بازی در پست دفاع میانی هم دارد اما پست اصلی‌اش همان هافبک دفاعی است. گفته می‌شود افشین قطبی، سرمربی جدید فولاد اعلام کرده کسی نباید نیم‌فصل از این تیم جدا شود اما باید دید آیا او برای پرسپولیس استثنا قائل می‌شود یا نه. این بازیکن ۲۲ساله است و در شهر دزفول به دنیا آمده و همچنان با فولاد قرارداد دارد.

  بازگشت محتمل نادری از بلژیک

محمد نادری چپ‌پای ۲۲ساله تیم کورتریک بلژیک دیگر بازیکنی است که می‌گویند به پرسپولیس نزدیک است. بازیکنی که مدتی در تراکتور بازی کرد و بعد مشخص نشد چرا به‌عنوان یار قرضی به تیم نساجی قائمشهر رفت! حالا همان مدیربرنامه که زمینه لژیونرشدن صادق محرمی و فرشاد احمدزاده را در تیم‌های خارجی فراهم کرد، قصد دارد او را به پرسپولیس بیاورد. قطعا اگر زمینه حضور این بازیکن در پرسپولیس فراهم شود، این برانکو است که بازی و شیوه کار او را پذیرفته. گفته می‌شود او هم در دفاع چپ می‌تواند بازی کند، هم در دفاع میانی. ظاهرا این بازیکن بیش از سایرین به پرسپولیس نزدیک است.

  قرارداد امیری، برانکو را ناامید کرد

یکی از بازیکنانی که برانکو علاقه‌مند به بازگشت او به پرسپولیس است، وحید امیری است که البته این انتقال رسما شدنی نبود و برانکو هم بی‌آنکه موضوع این انتقال را مطرح کند، به‌طور کل از کنارش رد شد. امیری هم مثل طارمی بند فسخ قرارداد دارد و رقم این فسخ هم کم نیست. برای همین امیری ترجیح داده پایان قراردادش در ترابزون ترکیه بماند و شانسش را برای افزایش فرصت‌های بیشتر بازی امتحان کند. شاید اگر زمینه بازگشت امیری فراهم می‌شد، برانکو از این انتقال بسیار راضی بود.

لحظاتی قبل از تنظیم این گزارش با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم و از او درمورد نقل‌وانتقالات سوال کردیم. او هم در پاسخ گفت:

    درحال مذاکره هستیم اما هیچ اسمی تا الان برای حضور در پرسپولیس رسمیت ندارد و تا مشخص‌شدن نتیجه مذاکرات، نام هیچ‌ بازیکنی را تایید نمی‌کنیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان