//
کدخبر: ۱۰۷۹۶۲ //

با وجود ترابی و رفیعی پرسپولیس جانی دوباره می گیرد!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد این تیم با وجود مشکلات پرشمارش در هجدهمین دوره لیگ برتر نیز مدعی جدی قهرمانی است.

با وجود ترابی و رفیعی پرسپولیس جانی دوباره می گیرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد وضعیت پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر گفت: پرسپولیس بدون حاشیه تمریناتش را در کرواسی پیگیری می‌کند و با اینکه پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی برای این تیم بسته شد، باز هم پرسپولیس می‌تواند در این شرایط سخت برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود. مشکل عدم جذب بازیکن برای تیم‌های پایه هم وجود دارد، ولی ما باید این شرایط را تحمل و مدیریت کنیم تا اینکه نیم‌فصل فرا برسد.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس با اشاره به جذب مهدی ترابی و احتمال حضور سروش رفیعی در جمع سرخپوشان تأکید کرد: ترابی بازیکن جوان و باانگیزه‌ای است که قطعاً به درد پرسپولیس می‌خورد. او می‌تواند در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس کمک کند. رفیعی هم خرید بسیار خوبی است که امیدوارم حضورش در پرسپولیس قطعی شود. پرسپولیس باید در نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیرد و در کورس قهرمانی باشد تا در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید جان تازه‌ای بگیرد.

وی همچنین در مورد بازی‌های جام جهانی روسیه و اینکه کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: تیم‌هایی که به مرحله یک چهارم نهایی آمده‌اند تیم‌های خوبی هستند که هر کدام برای قهرمانی امید دارند. شانس این تیم‌ها متفاوت است، ولی من برزیل و فرانسه را شانس‌های اصلی برای قهرمانی در جام جهانی می‌دانم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان