//
کدخبر: ۱۰۷۵۴۰ //

پیام شاه ماهی جذاب نقل و انتقالات : از نیم‌فصل دوم کنار شما هواداران عزیز و متعصب و وفادار پرسپولیس هستم !

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که مدتها است مورد نظر برانکو و پرسپولیس است.با وجود آنکه بارها سرخ پوشان برای جذب این بازیکن اقدام کرده اند اما هر بار با پاسخ منفی سایپا مواجه شده اند.

پیام شاه ماهی جذاب نقل و انتقالات : از نیم‌فصل دوم کنار شما هواداران عزیز و متعصب و وفادار پرسپولیس هستم !
به گزارش فرتاک نیوز،

خرید جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم برای این تیم داشته باشد.

مهدی ترابی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضاء کرده و بعد از نیم‌فصل بازی برای سایپا در دور برگشت به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد، با انتشار پیامی که در زیر آمده به حضورش در جمع سرخ پوشان واکنش نشان داد .مهدی ترابی در آن نوشت:

    «عرض سلام خدمت هواداران باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس

    از استقبال بی‌نظیر و پُر شور و همچنین خوشامدگویی و پیام‌های سراسر محبتتون تشکر می‌کنم. از اینکه انتخاب تیم جدیدم باشگاهی بود که از بچگی عاشقش بودم و تلاش می‌کردم پیراهنش رو بپوشم، خیلی خوشحال هستم و مطمئنم و مصمم هستم در تیم محبوبم پرسپولیس پیشرفت کنم. با تمام وجود خوشحالم که پیراهن پُر افتخار پرسپولیس رو به تن می‌کنم؛ پیراهن ارزشمندی که بزرگان و اسطوره‌های بسیاری رو به فوتبال ایران و حتی فوتبال دنیا معرفی کرده و باهاش افتخارآفرینی کردند.

    از علی آقا برای مساعدتی که برای رفتنم به پرسپولیس داشت و مانع از پیشرفتم نشد و همچنین آقای درویش و مدیران باشگاه سایپا تشکر ویژه‌ای دارم. از همه کسانی که از ابتدا در پیشرفت من تلاش و نقش داشتند، خصوصا مربیان عزیزم سپاسگزارم.

    از تلاشهای آقای گرشاسبی هم ممنون هستم که با جدیت تمام در این مدت پیگیر انتقالم بود و شرایط رو برای حضورم در پرسپولیس فراهم کرد. همچنین از آقای خبیری و همه دوستانی که در این انتقال نقش موثری داشتند.

    ان‌شاالله از نیم‌فصل دوم کنار شما هواداران عزیز و متعصب و وفادار پرسپولیس هستم و تمام تلاشم رو انجام می‌دهم تا روزهای خیلی خوبی کنار هم داشته باشیم. بی‌صبرانه برای پوشیدن پیراهن تیم محبوبم و بازی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان