//
کدخبر: ۱۵۴۰۴۵ //

تیم هندبال درخشان کرمانشاه به دور نهایی لیگ دسته دوم راه یافت

باشگاه هندبال درخشان که حدود یکسال پیش فعالیت خود را رسماً آغاز کرد افتخار دیگری را بر کارنامه خود افزود. این تیم در مسابقات منطقه یک کشور شرکت کرد و به دور نهایی رسید.

تیم هندبال درخشان کرمانشاه به دور نهایی لیگ دسته دوم راه یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

عرفان زنگنه سخنگوی باشگاه درخشان، بازیکن و از مربیان این باشگاه  گفت: پارسال بو که مجوز باشگاه را گرفتیم. هرچند که شهریار درخشنده مدیرعامل و مربی تیم بزرگسالان باشگاه سال‌هاست که هندبال را در روستای ده‌پهن کرمانشاه شروع کرده و در این منطقه محروم توسعه داده و تا کنون نیز دو ملی‌پوش را پرورش داده است.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۹_۲۲-۴۳-۳۱

او افزود: من و میلاد صفری هم در کنار درخشنده ایستادیم و با تلاش زیاد چندین افتخار منطقه‌ای و کشوری در رده‌های سنی مختلف به دست آوردیم.

زنگنه ادامه داد: اعضای اصلی این باشگاه را اهالی روستای ده‌پهن تشکیل داده‌اند که در حدود 100 ورزشکار با استعداد در این منطقه محروم بدون امکانات مناسب مشغول تمرین هندبال هستند.

او افزود: اما در رده بزرگسالان، بهمن ماه سال 96 قهرمان استان کرمانشاه شدیم و به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته سوم شرکت کردیم. در آن دوره به مقام سوم رسیدیم و امتیاز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم امسال را کسب کردیم.

زنگنه ادامه داد: از تیر امسال به صورت جدی تمرینات را آغاز کردیم تا با قدرتی در خور نام کرمانشاه راهی مسابقات دسته دوم شدیم.

او افزود: گروه ما در منطقه یک کشور شامل تیم هیئت هندبال استان کرمانشاه، هیئت همدان، یک تیم از ارومیه، تیم زنجان، هیئت مریوان (میزبان) و تیم درخشان کرمانشاه بود.

زنگنه ادامه داد: تیم با با برتری مقابل هیئت کرمانشاه، زنجان و ارومیه و با تساوی مقابل همدان و باخت در مصاف با تیم مریوان با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و به جمع هشت تیم برتر کشور پیوست.

او افزود: دور نهایی این رقابت‌ها تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

زنگنه ادامه داد: در یکسال گذشته بسیاری از دوستان به ما کمک کردند و عده‌ای هم سعی کردند در کار ما خلل ایجاد کنند اما در نهایت با اتحاد و همدلی توانستیم از مشکلات عبور کنیم و روستای ده‌پهن را به عنوان یکی از مدعیان اصلی هندبال کشور در تمام رده‌های سنی مطرح کنیم.

او افزود: در یک سال گذشته سید پیمان موسوی از اعضای شورای شهر کرمانشاه از این تیم حمایت کرد و با تشویق‌هاش باعث دلگرمی بازیکنان و مسئولان تیم شد و موسوی واقعاً نقش مؤثری در موفقیت باشگاه درخشان داشت.

زنگنه گفت: از طرف دیگر ناصر سلیمی رئیس مستعفی هیئت هندبال استان کرمانشاه تلاش زیادی برای حضور این تیم در مسابقات مختلف به خصوص لیگ دسته دوم داشت. که حمایت این دو شخص انگیزه کادر و بازیکنان باشگاه را دو چندان کرد. خانم احمدیان هم که در جامعه هندبال شناخته شده است هم از سال گذشته چندین بار در شرایط بسیار بحرانی از باشگاه حمایت کرده و نقش مهمی در سرپا ایستادن تیم ما داشته است.

اسامی بازیکنان تیم درخشان در دور اول رقابت‌ها عبارتنداز؛ سروش نصرتی، محسن حسنی، هژیر رضایی، ارش سلیمی، امیر رضا شهبازی، ارمین قادری، آرمان سورسوری، پیام قره‌باغستانی، فردین شیخی، علی فتاحی، سعید باقری، امیر اسماعیلی، مهرشاد وارسته، محمد جواد حیدری، پژمان مردانی، عرفان زنگنه، نیما رستگاری سرپرست، مسعود صفری تدارکات، شهریار درخشنده سرمربی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان