//
کدخبر: ۱۴۲۳۲۹ //
مدیرکل استاندارد استان یزد مطرح کرد:

تلاش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: تلاش کرده ایم در روند استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری دوری کنیم در عین حال پاسدار حقوق شهروندان باشیم.

تلاش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین ماجدی اردکانی عصر امروز در بازدید از یکی از واحدهای صنعتی استان یزد به مناسبت روز ملی کیفیت اظهار داشت: در استانداردهای ملی تدوین شده کشور ما، تعریف کیفیت از نگاه حاکمیت، در نظر گرفتن شاخص‌هایی است که رعایت پایین‌تر از آن به بهداشت و ایمنی جامعه آسیب می زند و هزینه های مترتب به جلوگیری و درمان را افزایش می دهد.

وی افزود: از جمله نکات امیدوار کننده این است که برخی از صاحبان صنایع در این استان با به‌روز رسانی فناوری تولید، محصولات با کیفیت و ناب تولید می کنند.

ماجدی اردکانی ادامه داد: این رویه که برخاسته از اصالت و تدین مردمان زحمتکش این منطقه است، سبب شده تا تولیدات یزدی در بسیاری از کشورهای جهان شهره باشد و متقاضیان با اطمینان خاطر از این کالاها استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد استان یزد بیان کرد: صاحبان صنایع و خدمات و کسانی که عمر خود را در راه صنعتی کردن استان یزد مصروف داشته اند، پذیرفته اند که استقرار نظام استاندارد به نظم و قانون‌مندی در همه شئون جامعه انجامیده و بنای خود را در بازار کار و رقابت، جلب رضایت مشتریان اعم از داخلی و خارجی قرار داده اند.

وی تاکید کرد: به طور قطع تعامل ما و تولیدکنندگان موجب پیشرفت استان و کشور شده و چرخش چرخ‌های اقتصادی و صنعتی بهتر انجام خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که اجرای قوانین و مقررات از طریق ایجاد فضای آرام، قابل دستیابی است و زنده نگه داشتن آن موجب برجسته شدن کیفیت می شود و نتیجه این برجستگی اعتماد به نشان مقدس استاندارد و هموار شدن راه برای جهانی کردن آن است.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد افزود: تلاش کرده‌ایم با اصلاح فرآیندها و روان سازی آنها، ارتباطاتمان را با آنان که کمر همت به حمایت از کالای استاندارد ایرانی بسته اند، قوی‌تر کنیم همچنین تلاش کرده ایم تا خود را گرفتار کارهای کوچک و کند اداری نکنیم تا منافع صاحبان صنایع و خدمات حفظ شده و در عین حال پاسدار حقوق شهروندان باشند.

ماجدی اردکانی تاکید کرد: تلاش شده تا انگیزه‌ها برای ارتقای کیفیت و رعایت استانداردها افزایش یابد و در این راه برای تحول از همه ایده‌هایی که صادقانه ارائه شود، استفاده خواهیم کرد زیرا بر این باوریم که کیفیت و استاندارد را باید باور داشت چرا که ایجاد این باور نوعی هنر فرهنگی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان