//
کدخبر: ۱۵۳۱۶۳ //

شاهکار شفر برای خرید‌های خارجی استقلال + عکس

دو بازیکن خارجی استقلال با یک توافق دو طرفه با سرمربی آبی‌پوشان قرارداد خود را فسخ کردند.

شاهکار شفر برای خرید‌های خارجی استقلال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرانجام بعد از شایعات فراوان در مورد دو بازیکن خارجی استقلال مبنی بر جداییشان از جمع آبی‌پوشان، باشگاه استقلال اعلام کرد به طور کاملاً دوستانه و توافقی با آنها به توافق رسیده است.

گفته می‌شود امیرحسین فتحی و وینفرد شفر در مورد این موضوع حدود یک ماه پیش مذاکراتی را با الحاجی گرو و مارکوس نیومایر انجام داده‌اند و موفق شدند آنها را بامبلغی حدود 1/3 کل مبلغ قرارداشان راضی به فسخ کنند. حالا بعد از پایان نیم فصل اول این موضوع قطعیت یافته است.

در واقع بعد از تجربه تلخ بویان که با شکایت به فیفا استقلال را مجبور به پرداخت چیزی حدود 500 هزار دلار کرد، فتحی و شفر بسیار در این زمینه پخته عمل کرده‌اند تا بعد‌ها شکایتی از سوی این دو بازیکن به فیفا نشود. طبق اخبار نقل شده ماموریت راضی کردن این دو بازیکن خارجی بر عهده وینفرد شفر بوده که در این امر بسیار موفق و موثر عمل کرده و مبلغ 450 هزار دلاری هر کدام از این دو بازیکن را تبدیل به 150 هزار یورو نموده است.

علت اصلی این توافق نارضایتی شفر از عملکرد این دو بازیکن بوده و برای اینکه سرمربی استقلال بتواند بازیکن جدیدی را کسب کند مجبور به خالی کردن لیست این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر شده است.

این برای اولین بار است که بعد از جدایی بازیکن خارجی، هیچ نگرانی از بابت شکایت و پرداخت غرامت بابت قراردادش وجود ندارد. فوتبال ایران و به خصوص استقلال و پرسپولیس غرامت بازیکنان خارجی را کم نداده است. اما اینبار شفر در این مورد با درایت بیشتری مذاکره با این دو بازیکن را در دستور کار قرار داد و نهایتاً موفق شد به توافقی دو جانبه که هر دو طرف از آن ذی نفع می باشند را جامه عمل بپوشاند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان