//
کدخبر: ۱۵۳۰۰۶ //

بازیکنانی که در آستانه پیوستن به استقلال و پرسپولیس قرار دارند

بازیکنان آزاد بهترین گزینه‌های نقل‌وانتقالاتی برای سرخ‌آبی‌های پایتخت به‌حساب می‌آیند.

بازیکنانی که در آستانه پیوستن به استقلال و پرسپولیس قرار دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرا رسیدن نیم‌فصل نخست لیگ برتر ایران باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها در مورد پیوستن بازیکنان مختلف به تیم‌های بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس به اوج برسد.

اما قرارداد بستن با بازیکنان در نیم‌فصل کار بسیار دشواری به‌حساب می‌آید چرا که اکثر باشگاه حاضر به فروش بازیکنان خود نیستند و یا در قبال مبالغ هنگفت حاضر به صدرو رضایت‌نامه هستند.

با توجه به مطلب پیش‌تر گفته شده باید بازیکنانی که در وضیت آزاد قرار دارند را بهترین گزینه‌ برای پیوستن به تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس دانست.

مهدی طارمی نخستین بازیکنی است که با توجه به وضعیت اسفناکش در قطر  به احتمل زیاد به لیگ برتر باز خواهد گشت و دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس به‌شدت خواهان به‌خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

استاد الدوحه قطر مدعی شد دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به دنبال جذب مهدی طارمی هستند.

حال‌ و روز فرشاد احمد زاده هم دست‌کمی از طارمی ندارد و او نیز می‌تواند یکی از لقمه‌های چرب نقل‌وانتقالاتی در نیم‌فصل به حساب بیاید.

اکبر ایمانی دیگر شاه‌ماهی لیگ به‌حساب می‌آید که به دلیل وضعیت خانوادگی حاضر به ماندن در آبادان نیست و قصد دارد در نیم فصل تغییر تیم دهد.

بین خوراک‌های نقل‌وانتقالاتی نیم فصل نباید از نام محمدرضا اخباری به سادگی گذشت، دروازه‌بان جوانی که چندی پیش پایه ثابت تیم ملی بود، این روزهای بدجوری بدون تیم مانده و احتمال پیوستنش به تیم‌های بزرگ وجود دارد.

بازی نرسیدن به امید نورافکن در لیگ بلژیک هم دلیل قانع کننده‌ای برای بازگشت این بازیکن به لیک برتر به‌حساب می‌آید و او را نیز باید یکی از گزینه‌های قطعی پیوستن به استقلال دانست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان