//
کدخبر: ۱۵۲۶۸۳ //

کلید درخشش علی علیپور در دستان کی‌روش است!

علی علیپور در دیدار برابر پارس جنوبی جم اوج آمادگی خود را پس از ماه‌ها به نمایش گذاشت تا درخشش او مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار بگیرد.

کلید درخشش علی علیپور در دستان کی‌روش است!
به گزارش فرتاک نیوز،

  مهاجم جوان و بی‌تمرکز ماه‌های گذشته پرسپولیس به یکباره احیاء شد! او به گونه‌ای در دیدار برابر پارس جنوبی جم در محوطه حریف جولان می‌داد که شاید در طول دوران بازیگریش هرگز موفق به ارائه چنین نمایشی نشده بود! او حتی تا یک قدمی رقم زدن هتریک هم به پیش رفت اما سوت داور بازی و اعلام مردودی گل سوم او باعث شد تا شماره 70 سرخ‌ها با دبل در این دیدار ، نیم‌فصل ابتدایی را با 7 گل به پایان برساند و خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک‌تر کند.

چرا علیپور در تمام این مدت در نقش یک بازیکن بی‌تمرکز و ناآماده ظاهر می‌شد؟! از هر زاویه‌ای که به روزهای بد علیپور نگاه می‌کنیم در او مشکلات جسمی و یا ناآمادگی فیزیکی را نخواهیم یافت! چرا که او شماره 70 سرخ‌ها، بیشترین میزان دوندگی را پس از گادوین منشا از آن خود کرده بود.

باید به پُلی به گذشته زد، به تابستان سال جاری، جایی که علیپور انتظار داشت در لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی ایران و لمس رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشد، اما به یکباره با خبر خط خوردن نامش از لیست نهایی 23 نفره یوزها روبرو شد تا برای ماه‌ها در شوکی عمیق فرو برود و بدل به بازیکنی کاملا بی‌انگیزه شود.

اینکه این رفتار علی علیپور  توجیه خواهد داشت یا خیر، بحث فعلیمان نیست، بحث فعلی ما در ارتباط با این است که او شدیدا مشتاق حضور در تیم ملی است و با هر دعوت کی‌روش جان دوباره‌ای می‎گیرد و بالعکس! اگر او از اردوی تیم ملی باز هم خط بخورد و نتواند مسافر جام ملت‌های آسیا 2019 شود، به همان روزهای تاریک خود بازخواهد گشت.

علیپور فعلا در اوج درخشش قرار دارد، شاید این درخشش تا دوشنبه ادامه داشته باشد! کسی نمی‌داند! چرا که علیپور فعلا در لیست اولیه کی‌‎روش و تیم ملی حضور دارد و تا زمان اعلام لیست نهایی می‌توان از تماشای ستاره‌ای ویرانگر لذت برد، به هر حال دیگر بر همه روشن شده است که کلید درخشش‌های او در دستان کارلوس است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان