//
کدخبر: ۱۵۲۶۲۱ //

ساعت های طلایی برای انتخاب مهم آبی پوشان!

جدایی مجید جلالی از پیکان باعث شده که تمرینات پیکان شکل نامشخصی داشته باشد هرچند طبق اخباری که از باشگاه می رسد شاید این تیم به زودی صاحب سرمربی جدید شود.

ساعت های طلایی برای انتخاب مهم آبی پوشان!
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی بعد از آخرین بازی پیکان در نیم فصل برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه به توافق نرسید و همین باعث شد تا شرایط این تیم که سه فصل گذشته را با ثبات سپری کرده بود کمی متفاوت شود. در همین رابطه از باشگاه پیکان خبر می رسد که مذاکرات، لابی ها و سفارشات با حجم زیادی برای انتخاب سرمربی جدید این تیم وجود دارد.

با این وجود و در حالی که قرار بود تمرینات تیم پیکان از روز شنبه برگزار شود اما تمرینات با روز دوشنبه به تعویق افتاد چرا که همانطور که مشخص است به احتمال فراوان دستیاران مجید جلالی به تبعیت از او از تیم جدا می شوند و همین باعث شده تا پیکان برای آغاز تمریناتش به سرمربی جدید نیاز داشته باشد.

از این رو می توان حدس زد که پیشرفت هایی در مذاکرات پیکانی ها حاصل شده و احتمالا دوشنبه با سرمربی جدید کارش را شروع می کند. درباره سرمربی آینده پیکان حرف و حدیث های زیادی است و رسانه های مختلف گزینه های متنوعی را اعلام کرده اند اما آنچه مشخص است اینکه پیکان اگر می خواهد جایگاهی در لیگ امسال داشته باشد باید حداقل یک سرمربی داشته باشد که بتواند در رقابت سنگین لیگ برتر بین برانکو، شفر، قلعه نویی، قطبی، منصوریان، مرزبان، دایی، کریمی، نکونام حضور داشته و جزئی از معادلات بازی تاج و تخت مربیان لیگ برتری باشد باید یک سرمربی با کاریزما که توانایی های فنی و توان رقابت با این چهره های جذاب را دارد بتواند از پیکان تیمی در قواره حضور در این بازی بسازد.

ضمن اینکه پیکان‌ باشگاهی غنی به واسطه داشتن تیم های پایه و سیستم بسیار خوب پرورش بازیکن است که با توجه به امکانات و ثباتی که در این باشگاه قدیمی است یک مربی خوب می تواند این باشگاه را تبدیل به یکی از تیم های جذاب فوتبال ایران کند. البته که بستگی به مدیران باشگاه و حتی مدیران رده بالای ایران خودرو دارد اما واقعیت این است که هیچ اشکالی ندارد اگر پیکان بازهم در همان مسیر ثبات قدم برداشته و انتخابی داشته باشد که علاوه بر این نیم فصل بتواند فصل های آتی در باشگاه بماند و از آن یک تیم مولد و جذاب در قواره حضور در رده های بالای جدول بسازد. پیکان در سه فصلی که با مجید جلالی در لیگ برتر حضور داشت صاحب شخصیت و ثبات شده و تیمی در میان شش تیم بالای جدول بود اما حتما مدیران پیکان خوب می دانند که کسب این جایگاه در این فصل داغ می تواند دشوارتر هم باشد.

اما آنچه مشخص است اینکه انتخاب مدیران پیکان می تواند سرنوشت و آینده این تیم را رقم بزند. هرچقدر هم که مدیران و کادرفنی سابق این تیم بخواهند نشان بدهند که تیم متوسطی بسته شده اما واقعیت این است که پیکان تیمی با مهره های خوب است و یک مربی با انگیزه و دانش و مهارت و تجربه بالا می تواند از تیم ، تیمی مدعی و در حد مبارزه با بالانشین ها بسازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان