//
کدخبر: ۱۵۰۸۳۲ //

مورینیو و دلیل نیمکت نشینی های ستاره برزیلی

فرد، بازیکن برزیلی تابستان امسال با هزینه ای 52 میلیون پوندی به یونایتد پیوست ولی هنوز نتوانسته خود را با شرایط این تیم وفق دهد.

مورینیو و دلیل نیمکت نشینی های ستاره برزیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

 بسیاری گمان می کردند که با صرف این هزینه گزاف، فرد جایگاهی ثابت در منچستریونایتد خواهد داشت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر زمان که او در ترکیب ثابت قرار گرفت نیز نتوانتسه توانایی هایش را اثبات کند. فرد از یک ماه پیش دیگر نتوانسته از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان برود و این باعث شده تا بسیاری بپرسند که چرا مورینیو برای جذب بازیکنی نیمکت نشین 52 میلیون پوند هزینه کرده است.

مورینیو در نشست خبری بازی با فولام در مورد فرد گفت:« فرد گام به گام با زندگی در منچستر و تیم هماهنگ می‌شود. می‌توانید ببینید که دیگر بازیکنان در دیگر تیم‌ها هم برای سازگاری با تیم جدیدشان به زمان نیاز داشتند و هستند بازیکنان دیگری که حتی از فرد کمتر بازی می‌کنند.

معتقدم فرد زمانی که تیم از نظر تدافعی قدرتمندتر باشد، بیشتر بازی خواهد کرد. زمانی که تیم به هافبک‌هایی که بیشتر از مشارکت در فاز تهاجمی و بازیسازی به تعادل بخشیدن به تیم فکر می‌کنند، نیازی نداشته باشد. روزی که به لحاظ دفاعی قوی‌تر باشیم، به نظرم افق پیش روی فرد به کلی عوض خواهد شد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان