//
کدخبر: ۱۴۸۰۱۹ //

خواسته جالب مورینیو از بازیکنانش

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی یونایتد از بازیکنانش خواست دیدار برابر یانگ بویز را بسیار مهم ببینند.

خواسته جالب مورینیو از بازیکنانش
به گزارش فرتاک نیوز،

شیاطین سرخ برای افزایش شانس های صعود خود از مرحله گروهی به 3 امتیاز دیدار برابر یانگ بویز نیاز مبرمی دارند تا در بازی آخر در خانه والنسیا با خیال راحت تری بازی کنند.

مورینیو گفت: "در دیدار ابتدای هفته در دقایقی خوب بازی کردیم اما در ادامه شدت حملات ما کاهش یافت. من از بازیکنانم می خواهم شروعی قدرتمندانه داشته باشند و همین موضوع کمی آنها را خسته کرد. بازی فردا در سرنوشت صعود ما خیلی حیاتی نیست زیرا حتی اگر در این دیدار مغلوب هم بشویم باز هم صعود در دستان خودمان است.

می خواهم بازیکنانم برابر یانگ بویز جوری از همان دقیقه اول بازی کنند که انگار این آخرین شانس منچستریونایتد برای صعود است. امیدوارم یونایتد فردا دیدار برابر یانگ بویز را مانند یک مسابقه مرحله حذفی ببیند که باید در آن پیروز شود.

مارکوس روخو به دلیل آسب دیدگی جزئی بازی فردا شب را از دست خواهد داد و ویکتور لیندلوف نیز مصدوم شده و مدتی از میادین دور خواهد بود. در حال حاضر اسمالینگ، اریک بایی و فیل جونز را در اختیار داریم. امیدوارم لیندلوف را برای مقطع دشوار کریسمس را در اختیار داشته باشیم و در آن بازه زمانی که از دیدار برابر نیوکاسل در 2 ژانویه شروع می شود همه بازیکنان در دسترس باشند."

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان