//
کدخبر: ۱۴۹۸۲۰ //

برانکو: لیست خروجی تیم در ذهنِ من است!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، این تیم در خطوط دفاع و حمله نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

برانکو: لیست خروجی تیم در ذهنِ من است!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی عقب افتاده ما با ذوب‌آهن در پیش است، تیمی که با کیفیتی که از آنها می‌شناسیم فصل را شروع نکرده است. ذوب‌آهن تیمی است که به صورت مستمر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و با توجه به اینکه در جایگاه اصلی‌اش قرار نگرفت، تغییراتی روی نیمکتش ایجاد شد و علیرضا منصوریان را که مربی باکیفیتی است، به خدمت گرفت.

وی افزود: طبیعی است که ذوب‌آهن با این نتایج به فکر تغییر کادر فنی بیفتد و سراغ مربی باکیفیت و باتجربه‌ای چون علیرضا منصوریان برود، مربی که در نفت و استقلال عالی کار کرده است. طبیعی است ذوب‌آهن برای بازی فردا با انگیزه مضاعف به میدان می‌آید، ضمن اینکه این تیم در این فصل مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد خوبی داشته است و قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. تیم ما هم شرایطش را می‌دانید، خستگی تا حدی به بازیکنان ما عارض شده است. ما برای این بازی حسین ماهینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما با وجود این مشکلات به بقیه نفرات تیمم حداکثر اعتماد و اعتقاد را دارم. همان‌طور که دیدید آنها مقابل ماشین‌سازی بار دیگر کیفیت بالای خود را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند منشا و علیپور از جایگاه خود مطمئن هستند و این مسئله در عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته و شاید بهتر باشد از بازیکنان جوانی که در بازی با ماشین‌سازی نشان دادند کیفیت بالایی دارند استفاده شود، خاطر نشان کرد: با بخشی از حرف‌های شما موافقم. بازیکنان جوان ما پیشرفت خوبی داشته‌اند و عملکرد خیلی خوبی در بازی با ماشین‌سازی از خود ارائه کردند، بازیکنانی چون طاهرخانی، اسدی، سعید حسین‌پور، فرصت بازی پیدا کردند و شاید فردا هم احسان حسینی که او هم پیشرفت خوبی داشته است، فرصت بازی پیدا کند. از این بابت خوشحالم اما اعتقادم این است که انتظارات از علیپور و منشا هم بیشتر از اینی است که می‌بینیم. البته با نتایجی که ما در این فصل کسب کرده‌ایم سخت می‌شود هر یک از بازیکنان اصلی را نیمکت‌نشین کرد و به جوان‌ترها فرصت داد. البته که در بازی‌های آینده فرصت بیشتری در اختیار جوان‌ها قرار خواهد گرفت. آنها با پیشرفت خوبی که کرده‌اند خودشان را به ما تحمیل می‌کنند.

برانکو در ارتباط با اینکه آیا او برای نیم‌فصل لیست خرید به مدیریت باشگاه پرسپولیس داده است یا خیر، تصریح کرد: ما همچنان در حال تحلیل و آنالیز هستیم تا ارزیابی کنیم چه بازیکنی می‌تواند در پرسپولیس بازی کند. در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید نیاز داریم.

برانکو در پایان در واکنش به این سؤال که آیا تیمش لیست خروجی هم دارد، گفت: لیست را ول کنید (با اشاره به سرش)‌ لیست اینجاست!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان