//
کدخبر: ۱۴۹۵۹۰ //

برانکو به شکلی ویژه سیدجلال را در زمره بهترین شاگردانش قرار داد

برانکو ایوانکوویچ در میان خبرنگاران و کنار سیدحلال حسینی، این بازیکن را در کنار ستارگانی چون مودریچ قرار داد و گفت که سیدجلال بهترین شاگرد من بوده است.

برانکو به شکلی ویژه سیدجلال را در زمره بهترین شاگردانش قرار داد
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز در محل باشگاه پرسپولیس سیدجلال حسینی یک روز پس از خداحافظی از تیم ملی، نشست خبری را برگزار کرد که در آن علاوه بر خود سیدجلال، برانکو و گرشاسبی هم در آن حضور داشتند. سرمربی پرسپولیس که علاقه زیادی به کاپیتان تیمش دارد، صحبت های نسبتا طولانی را انجام داد و به تقدیر از سیدجلال پرداخت.

برانکو در ابتدا گفت:

    با همین کارتان احترام ویژه ای به کاپیتان ما آقای سیدجلال حسینی نشان دادید. من البته نمی خواهم به نوعی از ایشان تشکر و تمجید کنم چون همچنان عضوی از تیم ماست، و عضو خانواده ما؛ اما مایلم به ایشان تبریک بگویم به خاطر همه فداکاری ها و همکاری ها که با تیم ملی داشته است و با ۱۱۵ بازی در تیم ملی، افتخار خانواده، افتخار تیم ملی ایران و افتخار ما که با او کار می کنیم شده است. تبریک می گوییم به ایشان به عنوان رکورددار قهرمانی در فوتبال ایران و تبریک می گویم بابت وفاداری به باشگاهش و فوتبال ایران. انتظار داریم همچنان وظایف سنگینی در فوتبال ایران داشته باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه به شکلی ویژه سیدجلال حسینی را در زمره بهترین شاگردانش قرار داد و توضیح داد:

    من مربی باتجربه ای هستم. تیم های بسیار و بازیکنان بسیاری پرورش دادم. ستاره های جهانی تمرین دادم. بازیکنانی که بهترین گلزن ها و آقای گل جام جهانی بودند. بازیکنانی که در بزرگترین تیم های دنیا بازی کردند و همچنان بازی می کنند؛ به عنوان مثال آقای مودریچ بهترین بازیکن جهان شناخته شد و امسال صحبت توپ طلا اوست؛ این را عرض کردم که بگویم سیدجلال در طبقه این بازیکنان قرار دارد و مهم ترین بازیکنی که تمرینش دادم و افتخار بزرگ من بود که با چنین بازیکنی کار کنم. یک بار دیگر تبریک می گویم به ایشان و تشکر میکنم بابت این همکاری بسیار عالی در طول سه سال اخیر که هم به عنوان کاپیتان تیم، هم دست راست من در تمرینات حضور داشتند. این بزرگترین کمک برای سرمربی و همه ماست. بر همین اساس است که چنین نتایج درخشانی کسب کردیم که واقعا نتایج خوبی هستند. این هم چیزی نبود مگر با همکاری ایشان و همبازیانشان.

برانکو در پایان ضمن تقدیم هدیه ای به سیدجلال حسینی، گفت:

    متاسفانه فضا به مقدار کافی نبود همبازیانشان بیایند اما بعد از این کنفرانس یک گردهمایی داریم با بچه ها و اینجا جا دارد که از طرف بازیکنان و کادرفنی خودم یک یادگاری را تقدیم ایشان کنم. این حالا به رسم یادبود هدیه کوچکی است بابت تمام تلاشی که برای باشگاه، تیم ملی و فوتبال ایران ارائه کردی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان