//
کدخبر: ۱۴۹۱۵۸ //

باورنکردنی ! دعوای کی روش و برانکو به نفع فوتبال ایران است !

دعواهای ایجاد شده بین کی روش و برانکو انگار تاثیر مستقیمی روی موفقیت‌های‌شان داشته. انگار این دو مربی بزرگ هم اسیر چنین قانونی هستند که اگر پای چشم و هم‌چشمی در میان باشد خیلی چیزها تغییر خواهد کرد

باورنکردنی ! دعوای کی روش و برانکو به نفع فوتبال ایران است !
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها مصاحبه یا ری‌اکشنی از کارلوس کی‌روش یا برانکو ایوانکوویچ وجود ندارد که به دیگری مربوط نباشد. جنگ میان این دو سرمربی بالا گرفته و حالا دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. هرکدام به نوعی از سبک کار دیگری انتقاد دارند و اخیرا صحبت‌های کی‌روش جنبه تمسخر نیز گرفته. در طرف مقابل هم برانکو از سوی فدراسیون فوتبال با این تذکر روبرو شده که علیه تیم‌ملی و سرمربی آن در آستانه جام‌ملت‌ها صحبت نکند.

نکته قابل‌توجه درباره این جنگ و درگیری عموما لفظی این است که تا به حال روی کار هیچ کدام از این دو مربی تاثیر منفی نگذاشته و در مقابل باعث شده هردوی آنها به موفقیت‌های خاصی هم برسند! این تناقض جالب به نظر حاصل چشم و هم‌چشمی بین سرمربی کروات پرسپولیس و سرمربی پرتغالی تیم‌ملی است. دعوای کی‌روش و برانکو حتی پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۸ شروع شده بود و با این حال تیم‌ملی در این رقابت‌ها عملکردی داشت که مردم از آن راضی بودند. برانکو و پرسپولیس هم با وجود نارضایتی‌هایی که همیشه از برنامه‌ریزی‌های مربوط به تیم‌ملی دارند هرروز حتی با دست‌ خالی‌تر از قبل در مسیر خودشان در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان پیش رفتند. این دو مربی بدون شک مربیان بزرگی هستند.

درباره کارلوس که اصلا این فرضیه وجود دارد که او استاد کار در فضاهای ملتهب است و در چنین شرایطی راحت‌تر به موفقیت می‌رسد. در سمت مقابل از برانکو هم شخصیتی بین همه شناخته شده که همیشه بی توجه به انتقادات برای رسیدن به خواسته‌های خودش تلاش کرده. در این میان دعواهای ایجاد شده بین دو نفر انگار تاثیر مستقیمی روی موفقیت‌های‌شان داشته. انگار این دو مربی بزرگ هم اسیر چنین قانونی هستند که اگر پای چشم و هم‌چشمی در میان باشد خیلی چیزها تغییر خواهد کرد و این به نظر خیلی هم برای فوتبال ما بد نیست!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان