//
کدخبر: ۱۴۹۷۳۷ //

خداحافظی توتی ربطی به من نداشت

سرمربی اینتر از تساوی تیمش برابر رم راضی است. او بار دیگر به خداحافظی توتی واکنش نشان داد.

خداحافظی توتی ربطی به من نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جدال حساس اینتر و رم در هفته چهاردهم رقابت‌های سری A برنده نداشت و بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اسپالتی، سرمربی اینتر بعد از بازگشت به شهر رم بار دیگر مورد انتقاد دوستداران توتی قرار گرفت. او گفت: لطفا دست از دروغ پردازی بردارید. خداحافظی توتی هیچ ربطی به من نداشت. همه در رم می‌دانستند که توتی تصمیم خود را گرفته و در پایان فصل برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کند. من به توتی به صراحت گفتم که نیمکت نشینی او موقت است و در بعضی از دیدارها به او نیاز داریم.

اسپالتی درباره عملکرد داوری گفت: VAR به خاطر این آمده که صحنه‌های مشکوک و ۵۰-۵۰ مورد بازبینی داور قرار گیرد اما داور امشب چنین اعتقادی نداشت و صحنه‌های مشکوک را نگاه نمی‌کرد. در کل، داور عملکرد خوبی از خود نشان داد و حتی اخراج من درست بود.

سرمربی اینتر درباره عملکرد تیمش گفت: رم تیم بسیار خوبی است و به ویژه امتیاز گرفتن از این تیم در خانه سخت است. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تساوی عادلانه بود.

اسپالتی درباره ایکاردی گفت: او مهاجم بسیار خوبی است اما قرار نیست که در هر دیدار گل بزند. ایکاردی به راحتی فرصت از دست نمی‌دهد. او اعتماد به نفس بالایی دارد و بدون شک، کمک زیادی به ما خواهد کرد. ایکاردی اگر بیشتر در عمق حرکت کند و هماهنگی بالاتری با هافبک‌ها داشته باشد بدون شک بهترین خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان