//
کدخبر: ۱۴۸۵۳۱ //
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

ورزش یکی از نهادهای افتخار آفرین است

این حرکت استعدادیابی پایه قهرمانی و افتخار آفرینی کشورمان در دنیاست.

ورزش یکی از نهادهای افتخار آفرین است
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های ژیمناست‌های نخستین المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور در رشته ترامپولین با حضور الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناتیک و سایر مسئولان  در کرمانشاه آغاز شد.

PSX_20181128_164435

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: امروز استان کرمانشاه میزبان استعدادهای برتر  کشورمان است که این نونهالان و نوجوانان قهرمانان آینده ایران زمین هستند.

او افزود: امروز در این مکان و به این مناسبت یاد کنم از حاج تقی خسروی پیر  و پدر ورزش استان کرمانشاه که انصافاً حق بزرگی بر گردن ورزش استان و کشور دارد و این مرد تاریخ‌ساز ورزش استان کرمانشاه  ورزشکاران و استعدادهای زیادی به جامعه تحویل دادند و ایشان همیشه در ورزش استان کرمانشاه پویا و سرزنده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه 14 مدال رنگارنگ در رقابت‌های آسیایی برای کشورمان کسب کردند و اگر مقایسه کنیم با سایر استان‌ها و مدال‌های کشور تقریبا 15 درصد از لحاظ مدال این استان کسب کرده‌اند..

الهی‌تبار ادامه داد: ورزش یکی از نهادهای افتخار آفرین است و این حرکت استعدادیابی پایه قهرمانی و افتخار آفرینی است.

او  افزود: قطعاَ استعدادها در آینده خواهد درخشید و قهرمانی در پی خواهد داشت و غرور ملی ما تقویت و نشان اجتماعی رقم خواهد زد و در آینده پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز خواهند در آورد و ظرفیت جامعه خود را شاسایی تربیت و آموزش دهیم تا در مسر قله افتخار حرکت کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان