//
کدخبر: ۱۴۸۴۹۶ //

اتحاد عجیب تبریزی ها علیه پرسپولیس و برانکو

هواداران تیم های تبریزی با انتشار بیانیه هایی در فضای مجازی، از فوتبال دوستان تبریزی برای حمایت از ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل دعوت کرده اند.

اتحاد عجیب تبریزی ها علیه پرسپولیس و برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

فردا تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی انجام خواهد شد که هفته گذشته نیز تیم پرسپولیس در مقابل تیمی از تبریز قرار گرفت و حالا امیدوار است در یک بازی خارج از خانه، تیم کوچکتر این شهر را شکست دهد.

اما غلبه بر ماشین سازی به این سادگی ها هم نیست. آن ها در سه هفته اخیر تیم های مدعی استقلال، سایپا و سپاهان را متوقف کردند که در هر سه دیدار شانس پیروزی هم داشتند.

از طرف دیگر، بازی های داخل خانه این تیم با حضور پرشور هواداران تبریزی مواجه می شود و حتی تراکتوری ها نیز از تیم ماشین سازی حمایت می کنند. آن ها این بار هم بیانیه هایی در فضای مجازی منتشر کرده اند که حاوی دعوت برای حضور در ورزشگاه بنیان دیزل در دیدار مقابل پرسپولیس است.

همچنین برخی از هواداران آذربایجانی و کردستانی تیم پرسپولیس نیز برای تماشای این بازی و حمایت از تیم محبوبشان اعلام آمادگی کرده اند و به نظر می رسد فردا ورزشگاه ۶ هزار نفری بنیان دیزل مملو از تماشاگر باشد.

آخرین بازی که تیم پرسپولیس برابر تیمی از تبریز شکست خورد، به بهار سال ۹۴ باز می گردد، جایی که برانکو بدون بازیکنان مطرح و ملی پوشش راهی تبریز شد و با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان