//
کدخبر: ۱۴۷۳۹۰ //

می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم و در کورس بمانیم

مربی تراکتورسازی به جای سرمربی این تیم در نشست خبری بازی با پرسپولیس حاضر شد.

می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم و در کورس بمانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین پیروانی با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: با گذشت 13 هفته از لیگ اصحاب رسانه ارزیابی می‌کنند شرایط را. شناخت کاملی از پرسپولیس داریم و بر اساس تیم پرسپولیس در هفته گذشته تمرین کرده و به نظرات تاکتیکی خوبی رسیدیم. بازی بزرگی در پیش داریم. تاکتیک تیم پرسپولیس را تمرین کردیم. از نظر تاکتیکی به بلوغ خوبی رسیده. روز بزرگی در پیش داریم و می‌خواهیم در کورس قهرمانی باشیم و هدفمان کسب 3 امتیاز است.

وی در مورد وضعیت بازیکنان خارجی هم گفت: باشگاه ما یک باشگاه حرفه‌ای است و اگر بازیکنی امتیازاتی خارج از قرارداد از باشگاه بخواهد به او داده نخواهد شد.کمیته‌های مختلف باشگاه در حال فعالیت هستند و کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی در این مورد تصمیم می‌گیرد. بازیکنان خارجی ما بیش از حد مقرر به مرخصی رفتند و با تاخیر برگشتند و امیدوارم بهترین تصمیم در موردشان گرفته شود. بازی کردن یا نکردن آنها هم مشخص نیست.

مربی تراکتور در مورد بیانیه مشترک جلال حسینی و شجاعی و مصاحبه اخیر فروزان در مورد تماشاگران پرسپولیس عنوان کرد: تشکر می‌کنم از حسینی و شجاعی. هر دو از بزرگان فوتبال کشور هستند و کار خوبی انجام دادند. ما می‌خواهیم همه از فوتبال لذت ببرند و فلسفه فوتبال همین لذت بردن است. از همه می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند. در مورد مصاحبه فروزان هم باید بگویم احتمالا حرف‌های او بد منتقل شده و منظورش این بوده که چون بازیکن استقلال بوده است ذهنیت به وجود آمده است. فکر می‌کنم مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

پیروانی در مورد اعتراض بابت محرومیت شجاع خلیل‌زاده گفت: بابت این سوال ممنونم. ما به بخش خصوصی وارد شدیم. فلسفه احترام و نجیب بودن بر باشگاه حاکم است که شرایط خوبی برای فوتبال رقم زده است. ما بارها فیلم بازی را دیدیم و اشتباهاتی بود که داوران علیه ما انجام دادند که سهوی بوده است. شاید برخی از تیم‌ها دنبال این هستند که کنار زمین شرایطی ایجاد کنند که داوری به سودشان باشد.

وی در مورد دلیل غیبت تقوی در کنفرانس عنوان کرد: با توجه به تداخل تمرین با ساعت کنفرانس ترجیح دادند تبریز بمانند و نکاتی که من می‌گویم هم هماهنگ شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان