//
کدخبر: ۱۴۵۹۲۰ //

ترکیب مورد نظر ” برانکو ” برای دیدار حساس پرسپولیس برابر پیکان لو رفت

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که به شدت نسبت به برگزاری دیدار تیمش برابر پیکان در فیفادی موضع گرفته، پذیرفته مقابل شاگردان مجید جلالی قرار گیرد.

ترکیب مورد نظر ” برانکو ” برای دیدار حساس پرسپولیس برابر پیکان لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی سرخپوشان بعد از بازگشت از مرخصی، بلافاصله تیمش را برابر جدال برابر پیکان مهیا خواهد کرد. بعد از اینکه او در نشست خبری امروز با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته به سازمان لیگ انتقاد کرد، از انگیزه شاگردانش برای پیروزی در این جدال گفت و اکنون باید دید قادر به این مهم خواهد بود یا خیر.پرسپولیس برای این جدال علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نخواهد داشت. بشار رسن نیز در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد تا سومین ملی پوش و غایب این تیم برابر پیکان قرار گیرد. حمید طاهرخانی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد تا یکی از گزینه‌های احتمالی تعویض برانکو ایوانکوویچ نیز در این جدال غایب باشد. این تیم البته پیش از این نیز حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

در شرایط فعلی این تیم با محتمل‌ترین گزینه‌های خود برای حضور در ترکیب به میدان خواهد رفت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه سرخپوشان حاضر خواهد شد. دروازه‌بانی که معمولا حضور علیرضا بیرانوند در اردوهای تیم ملی به موهبتی برای بازگشت او به دروازه تیمش تبدیل شده است. این دروازه‌بان پنجمین حضورش در این فصل را درون دروازه تجربه خواهد کرد. سه دیدار در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی.

سیدجلال حسینی نیز شرایط کامل برای حضور در پست دفاعی میانی را داراست و علامت سوال بزرگ در خصوص زوج او در این پست است. شجاع خلیل زاده محتمل‌ترین بازیکن برای حضور در این پست است؛ اگر سرمربی سرخپوشان ترجیح دهد از آدام همتی در دفاع راست سود ببرد. با این حال احتمال اینکه شجاع خلیل زاده در سمت راست حضور یابد و این پست به محسن ربیع خواه برسد هم زیاد خواهد بود. در سمت چپ نیز با مصدومیت محمد انصاری و دوری این بازیکن تا پایان فصل از جمع سرخپوشان، شایان مصلح به میدان خواهد رفت.

احتمالات خط دفاعی:

(شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی)

(شایان مصلح، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده)

در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی و امید عالیشاه حضوری متحمل و قابل پیش بینی خواهند داشت و نفر چهار از بین آدام همتی و محسن ربیع خواه بسته به شرایط دفاعی در نظر گرفته خواهد شد. کامیابی نیا که زننده آخرین گل پرسپولیس در لیگ برتر بوده، فرمانده خط میانی تیمش مقابل حریف خواهد بود و انگیزه زیادی دارد تا قابلیت‌های خود را در آزادی و در روزی که تیمش با کمترین نفرات روبرو است، نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد. نعمتی نیز که بعد از اتفاقات بازی رفت فینال در ژاپن قادر به همراهی این تیم نبود، اینبار برابر تیم سابقش به دنبال این است تا در لیگ برتر به کمک سرخپوشان بیاید. عالیشاه نیز در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که همچنان آثار تورم و مصدومیت مچ پا را بهمراه دارد اما امیدوار است این جدال پایان بدشانسی‌هایش لقب گیرد.

احتمالات خط میانی:

(کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، سیامک نعمتی)

(کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، آدام همتی)

خط حمله پرسپولیس تنها نقطه‌ای که نسبت به دیدارهای اخیر تغییر نیافته است. گادوین منشا که به تازگی از مرخصی بازگشته مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و در کنار خود علی علیپور را می‌بیند. دو مهاجمی که علیرغم آمادگی مطلوب و کیفیت لازم مدتی است از مدار گلزنی خارج شده‌اند و امیدوارند در این جدال با گل خود شرایط تیم را برای ادامه فصل بهتر کنند.

پرسپولیس در این بازی روی نیمکت خود نیز ابوافضل درویش وند، شاهین عباسیان، احسان علوان زاده، سعید حسین پور، احسان حسینی، محمد امین اسدی و احمد بهاروندی را خواهد داشت.

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه و در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان