//
کدخبر: ۱۴۵۶۲۸ //

مدیرعامل بعدی پرسپولیس واکنش نشان داد

مهدی محمدنبی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد: حضور برانکو ایوانکوویچ مربی فعلی سرخپوشان موهبتی برای این تیم محسوب می‌شود.

مدیرعامل بعدی پرسپولیس واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدنبی که شایعه حضورش روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه شنیده می شود، در پاسخ به این سوال که عملکرد برانکو را در پرسپولیس چطور ارزیابی می کند گفت:

    من سابقه همکاری با برانکو‌ را در زمان حضور در فدراسیون فوتبال و در مسابقات انتخابی جهانی ۲۰۰۶ و این مسابقات را دارم. ایشان فردی تحصیل کرده، باسواد و یک مربی درجه یک هستند که عملکردی بی نظیر در پرسپولیس از خود به جا گذاشته است. کارنامه ایشان نشان داده که با حضور او پرسپولیس گمشده خود را یافته و هر کس که مدیریت این باشگاه را برعهده گیرد باید حفظ او در اولویتش قرار گیرد.

مهدی محمدنبی در واکنش به سوال خبرنگار ما که آیا قرار است به عنوان مدیرعامل بعدی این تیم معرفی شود یا خیر پاسخ روشنی نداد اما با توجه به اجرای قانون بازنشستگی به نظر می رسد او یکی از گزینه های اصلی این پست باشد.

دبیرکل سابق فدراسیون که بعد از جدایی از فدراسیون به دستور وزیر قبلی ورزش کم و بیش به کارهای فوتبالی و شخصی مشغول بوده است، پیشتر و در دوره امیر عابدینی و در دهه ۷۰ قائم مقام پرسپولیس بوده است.

در صورت حضور نبی روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس او گفتگو با برانکو برای تمدید قرارداد و ادامه حضور و همکاری را آغاز خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان